سفر به آمریکا: دیترویت آمریکا؛ شهر خانه های متروکه

به گزارش ایران عکس، طبق آمار شرکت های سرشماری، تعداد واحد مسکونی خالی از سکنه در دهه ی گذشته به 80 هزار رسیده و تقریبا برابر با بیش از یک پنجم تعداد خانه های شهر است. حتی اگر سالانه 1000 خانه ی متروکه و کلنگی تخریب گردد، بازهم به میزان خانه هایی که مردم ترک می نمایند نمی رسد .

سفر به آمریکا: دیترویت آمریکا؛ شهر خانه های متروکه

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کوین باومن عکاسی است که طی پروژه ای، عکس های دقیق و زیبایی از 100 خانه ی متروکه گرفت و توجه همه را به مسائل و عیب های املاک خالی شهر دیترویت جلب کرد . زمانی که Bauman Kevin در اواخر دهه ی 90 آغاز به عکاسی از خانه های متروکه ی دیترویت کرد؛ هدفش این بود که پیش از آنکه این خانه ها به منظور توسعه آپارتمان های جدید تخریب شوند؛ تاریخچه و رکورد جدیدی از خانه های کلنگی در کنار هم ثبت کند .

آقای باون 37 ساله، توسعه دهنده ی وب سایت و یک عکاس مستقل است، وی با استفاده از دوربین قدیمی ( هسل بلد ) Hasselblad با ایستادن روبه روی این خانه های متروکه و عکس برداری از آن ها، یک کاتالوگ تجاری در زمینه ی عکاسی به نام Kevin Bauman Photography خلق نموده است .

یک دهه بعد، بعضی از ساختمان ها هنوز پابرجا بودند، میزان توسعه و پیشرفت در شهر دیترویت هرگز اوج نگرفت و فرایند تخریب خانه ها ادامه داشت .

عکس های گرفته شده در وب سایت ( 100abandonedhouses.com) وجود دارد و تاریخچه ای زیبا اما دلخراش را نشان می دهد که مربوط به بعضی از مهم ترین ویژگی های شهر است .

در بخش زیر، مجموعه ای از تصاویر مربوط به زیباترین خانه های متروک شهر دیترویت آورده شده است .

منبع: کجارو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1391

به "سفر به آمریکا: دیترویت آمریکا؛ شهر خانه های متروکه" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به آمریکا: دیترویت آمریکا؛ شهر خانه های متروکه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: دیترویت آمریکا؛ شهر خانه های متروکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید