رستوران ایروان سنت پترزبورگ

به گزارش ایران عکس، در سنت پترزبورگ ، پایتخت شمالی روسیه بیش از 9 هزار رستوران و گزینه غذاخوری وجود دارد که برخیشان در زمینه سرو غذاهای محلی و برخی دیگر در زمینه طبخ و سرو غذاهای دیگر ملل فعالیت می کنند . معمولا رستوران هایی که منوی خود را به غذاهای یک کشور و منطقه اختصاص می دهند سعی می کنند نام و همچنین دکوراسیون و طراحی داخلی شان نیز با آن کشور مطابق باشد . یکی از رستوران های خوب سنت پترزبورگ که نام و دکوراسیونش با غذاهایی که سرو می کند هماهنگ است رستوران ایروان سنت پترزبورگ Erivan Restaurant St Petersburg می باشد . رستوران ایروان انواع غذاهای سنتی ارمنستان را در فضایی زیبا و آرام ارائه می دهد . رستوران Erivan سنت پترزبورگ از یک شنبه تا شنبه پذیرای مراجعه کنندگان و علاقه مندان به غذاهای ارمنی می باشد .

رستوران ایروان سنت پترزبورگ

رستوران ایروان یکی از رستوران های معروف سنت پترزبورگ برای سرو غذاهای ارمنی است . این رستوران در پشته رودخانه فونتانکا واقع شده و در منوی خود علاقه بر غذاهای ارمنی گزینه های قفقازی و اروپای شرقی را نیز جای داده است . در رستوران ارمنی ایروان همه چیز از مبلمان اصیل بلوطی تا بست دستمال ها توسط صنعتگران ارمنی ساخته شده اند . این رستوران از دکوراسیون سنتی ارمنی برخوردار می باشد . گردشگران تور سنت پترزبورگ تیر در این رستوران می توانند با بخشی از فرهنگ ، صنایع دستی ، آداب و رسوم ارمنی آشنا شوند . لازم به ذکر است که با توجه به سرویس دهی خوب ، فضای جذاب و کیفیت غذاها ، قیمت غذاهای این رستوران مناسب می باشد .

رستوران ایروان دارای 3 سالن است که هر یک دارای یک چهره خاص می باشند . سالن کوچک قومی بوده و دیوارهای آن با فرش های دستباف ، پارچه های تزئینی و … پوشانده شده است . سالن بزرگ کمی سبک اروپایی داشته و سالن وی آی پی آن با ظرفیت 12 نفر برای سرو یک شام آرام در کنار خانواده ، بستگان و دوستان و همچنین مکالمات محرمانه مناسب می باشد . قیمت غذاهای رستوران ایروان روسیه عبارت است از : استارترهای سرد از 105 روبل ، سالادها از 140 روبل ، استارترهای گرم از 115 روبل ، سوپ ها از 140 روبل ، غذای اصلی از 160 روبل و دسرها از 70 روبل . از روز دوشنبه تا شنبه از ساعت 8 شب در این رستوران سنت پترزبورگ موسیقی زنده اجرا می شود .

مشخصات رستوران ایروان سنت پترزبورگ

  • آدرس رستوران ایروان سنت پترزبورگ : 191011, Fontanka river embankment, 51, Sankt-Peterburg, Russia, 191023
  • تلفن رستوران ایروان در سنت پترزبورگ : 8123105153 - 7+
  • وب سایت رستوران Erivan سنت پترزبورگ : https://erivan.ru/en/
  • ساعت کاری رستوران ایروان سن پترزبورگ : همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب
  • سبک غذاهای رستوران ایروان شهر سنت پترزبورگ : غذاهای ارمنستانی
  • نزدیک ترین ایستگاه مترو به رستوران ارمنی ایروان سنت پترزبورگ : ایستگاه Gostiny Dvor
منبع: لذت سفر
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 286

به "رستوران ایروان سنت پترزبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران ایروان سنت پترزبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید