زندان های عراق برای جا دادن زندانیان داعشی بازسازی می گردد

به گزارش ایران عکس، یک منبع مطلع در دولت عراق اظهار داشت، دولت این کشور در نظر دارد با هدف جای دادن زندانیان داعشی عراقی و خارجی موجود در سوریه، زندان ابوغریب را بازسازی نموده و زندان های التاجی، الحوت و بابل را توسعه دهد.

زندان های عراق برای جا دادن زندانیان داعشی بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به نقل از سایت روزنامه مصری الیوم السابع، این منبع اضافه نمود: دولت عراق تصمیم گرفته است که برنامه های سابق خود برای تخریب زندان ابوغریب را لغو کند و ضمن بازسازی این زندان معروف، دست به توسعه و مستحکم سازی آن بزند. همچنین همزمان با تسریع روند فعالیت ها برای توسعه زندان استان بابل در جنوب شهر حله، پروژه هایی برای توسعه زندان التاجی و الحوت در استان ذی قار در دست اقدام است.

منبع مذکور با بیان اینکه بعضی زندان ها شاهد ازدحام بیش از حد هستند و طرح های مذکور با هدف افزایش ظرفیت این زندان ها انجام می شوند، تأکید کرد: علت اصلی تسریع در انجام این طرح ها، جای دادن زندانیان داعشی موجود در سوریه با حمایت اقتصادی اروپاست تا زندان های عراق از لحاظ گنجایش زندانیان با معیارهای بین المللی مطابقت داشته باشند.

وزارت دادگستری عراق ماه گذشته از دولت این کشور خواست مجوز جذب 5000 نفر را به عنوان زندانبان در آستانه توسعه زندان های مذکور و افتتاح 3 زندان جدید را صادر کند.،ایسنا

بیشتر بخوانید،بزرگترین عملیات مشترک واشنگتن و کردها علیه داعش

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 477

به "زندان های عراق برای جا دادن زندانیان داعشی بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندان های عراق برای جا دادن زندانیان داعشی بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید