زیر آسمان پر ستاره بخوابید و از هتل حبایی شفق قطبی را نگاه کنید

به گزارش ایران عکس، 18 اتاق این هتل گنبدهای شفافی دارند که در دو مکان جنگلی دورافتاده قرار گرفته اند. میهمانان می توانند مکان جنگل را در ساحل جنوبی ایسلند یا در شمال این کشور انتخاب کنند. کسانی که به اندازه کافی خوش شانس باشند تا برای یک شب در هتل اقامت کنند متوجه می شوند که چرا این هتل به هتل 5 میلیون ستاره معروف است.

زیر آسمان پر ستاره بخوابید و از هتل حبایی شفق قطبی را نگاه کنید

این هتل، حریم خصوصی، طراحی داخلی غبطه انگیز و مناظر خیره کننده ای را ارائه می دهند.

هر زوج می تواند اتاق خود را از بین نه مورد اتاق ارائه شده در هر مکان انتخاب کنند. با این حال، مکان اتاق ها مخفی نگه داشته می شوند و فقط با رزرواسیون، مهمانان دستورالعمل هایی را در مورد یافتن محل هتل دریافت می کنند. هر اتاق حبابی دارای یک تخت دونفره، تختخواب زیبا و تعداد زیادی پتو اضافی است. میهمانان در هنگام مشاهده راه شیری در بالای سر خود، به خواب عمیقی فرو می فرایند. اگر میهمانان خوش شانس باشند، ممکن است شفق قطبی را نیز مشاهده کنند.

اگرچه ممکن است مهمانان هرگز مایل به ترک اتاق هتل حبابی خود نباشند، اما برای دسترسی به حمام و آشپزخانه مشترک هتل یک پیاده روی کوتاه لازم است.

مکان های هتل در فاصله کوتاه از شهرها واقع شده است و گزینه های زیادی برای صرف غذا وجود دارد. پایتخت رنگارنگ ایسلند، از هر دو مکان هتل حبابی کمتر از دو ساعت رانندگی فاصله دارد. اقامت در هتل حبابی باعث آرامش و گشت و گذار در طبیعت می شود.

منبع: گردشبان
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1355

به "زیر آسمان پر ستاره بخوابید و از هتل حبایی شفق قطبی را نگاه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیر آسمان پر ستاره بخوابید و از هتل حبایی شفق قطبی را نگاه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید