تور ترکیه ارزان: ساحل کنیالتی آنتالیا ترکیه

به گزارش ایران عکس، در شهر ساحلی آنتالیا و در بخش کوهستانی این شهر، نوار ساحلی منطقه کنیالتی قرار گرفته است. زیبایی این ساحل به علت نزدیکی آن به جنگل و کوهستان است و یکی از شلوغ ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ترکیه می باشد. اغلب ساکنین این منطقه از کشور روسیه هستند که با خرید خانه در این بخش از شهر، اکنون جز ساکنین دائمی آن به شمار می آیند.

تور ترکیه ارزان: ساحل کنیالتی آنتالیا ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

آب و هوای مدیترانه ای و همواره بهار این منطقه موجب شده که جهانگرد های بسیاری از اروپا و بیشتر از کشور سردسیر روسیه در این منطقه ساکن شوند.

سواحل زیبا این منطقه با دریای آرام و با صفای آن، مکانی مجذوب نماینده برای جهانگردان شده است. در فصل تابستان که هوای شهر آنتالیا گرم است این بخش به علت کوهستانی بودن هوایی معتدل تر دارد بنابراین جهانگردان استفاده بهتری از دریا و ساحل آن می برند.

یکی از جاذبه های این ساحل زیبا ماهیگیری است که با استقبال بسیاری از ماهیگیران روبرو شده است. آنان با قلاب های ماهیگیری در ساحل مستقر می شوند و ساعت ها با صبر و حوصله، منتظر می مانند تا ماهی به قلابشان گیر کند. آنان این کار را به عنوان یک ورزش انجام می دهند و گاه دیده شده ماهی را دوباره در دریا رها می نمایند.

ساحل کنیالتی در ترکیه از برترین سواحل آنتالیاست و بی شک یکی از جاذبه های تفریحی آنتالیا و محسوب می گردد که با چشم اندازهای زیبا و آرامش وصف ناپذیر خود گروه های جهانگرد را به سوی خود می کشاند.

برای رفتن به ساحل کنیالتی از مرکز شهر می توان با سوار شدن به اتوبوس های 008 و 004 و 006 به این منطقه آمد و از سواحل زیبای آن بهره جست.

شهرداری آنتالیا برای رفاه حال شهروندان همه نوع امکاناتی را در جای جای این نوار ساحلی تعبیه نموده است. حمام، سرویس بهداشتی، محل بازی بچه ها، رستوران، کافه و هر چیزی که جوابگوی نیازهای جهانگردان باشد در این ساحل مهیا شده است.

ایرج مرادی

در ذیل دیگر عکس های ساحل کنیالتی آنتالیا ترکیه را می بینید که به وسیله استاد مرادی عزیز به صورت اختصاصی برای سایت نشاط آوران تهیه شده است:

منبع: ای نشات
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1960

به "تور ترکیه ارزان: ساحل کنیالتی آنتالیا ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: ساحل کنیالتی آنتالیا ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید