سرقت طلا از فامیل برای خرید ماشین و وسایل خانه!

به گزارش ایران عکس، یک جوان 25 ساله که با همدستی مادرش طلاهای یکی از اقوام خود را سرقت نموده و با فروش آنها ماشین و اسباب و وسایل خانه خریده بود، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی گردید.

سرقت طلا از فامیل برای خرید ماشین و وسایل خانه!

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سرهنگ حمیدرضا موسوی، رئیس کلانتری 151 یافت آباد درباره جزئیات این خبر گفت: مدتی پیش در پی مراجعه شهروندی به کلانتری مبنی بر سرقت 150 میلیون تومان از طلاهایش رسیدگی به این موضوع در دستور کار نهاده شد و در تحقیقات اولیه معین شد متهم بدون اینکه قفل در تخریب گردد، مستقیم به سمت محل نگهداری طلاهای این منزل رفته است.

وی ادامه داد: مأموران با توجه به این موضوع، تصاویر دوربین های مداربسته اطراف محل سرقت را مشاهده کردند و با معین شدن دزد که با لباس تیره و کلاه نقابدار اقدام به سرقت نموده بود، شاکی را در جریان موضوع قرار دادند. نکته جالب توجه این بود که متهم با کلید، در خانه را باز نموده بود.

این مقام انتظامی توضیح داد: به این ترتیب ظن مأموران به سوی این رفت که به احتمال زیاد سرقت توسط یکی از آشنایان این خانواده صورت گرفته است و با آنالیز موضوع معین شد مرد جوانی از آشنایان که اتفاقاً پیش از این سرقت از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار نبوده، یکباره اقدام به خرید خودرو و تعویض وسایل منزل خود نموده است.

وی اضافه نمود: با زیر نظر دریافت این مظنون به زودی معین شد او به همراه مادرش اقدام به فروش طلاهای سرقتی به طلافروشی هایی در محله فلاح تهران که آنجا ساکن بودند، نموده است. به این ترتیب حکم جلب این فرد توسط مقام قضائی صادر شد و عوامل عملیات کلانتری با اعزام به محل سکونت متهم، همانجا آغاز به تحقیقات کردند.

سرهنگ موسوی اضافه نمود: این جوان که 25 سال سن دارد، در بازپرسی ها صراحتاً به جرم خود اعتراف کرد و گفت یک شب اقدام به سرقت کلید منزل فامیل خود نموده و در یک روز مناسب که از نبودن اهالی منزل آگاه بوده، اقدام به سرقت نموده است.

وی ادامه داد: متهم طلاجات سرقتی را در تشک مبل خانه پنهان نموده و آنها را تکه تکه به فروش می رساند و برای اینکه طلافروشی ها به او مشکوک نشوند، با مادرش اقدام به فروش طلاها می کرد. در ادامه متهم 25 ساله پرونده به همراه مادرش دستگیر و به مقام محترم قضائی معرفی شدند.

کلانتر محله یافت آباد به شهروندان توصیه کرد: توصیه می کنم قفل های منزل را به صورت دوره ای عوض کنید و علی الخصوص زمان گم شدن کلیدها حتماً قفل خانه را تعویض کنید تا بعداً به این نوع اتفاقات دچار نشوید. به طلافروش ها نیز توصیه می گردد که خرید و فروش را تنها با فاکتور انجام دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 753

به "سرقت طلا از فامیل برای خرید ماشین و وسایل خانه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت طلا از فامیل برای خرید ماشین و وسایل خانه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید