سهراب به دوراهی خداحافظی یا رقابت های جهانی رسید

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، سهراب مرادی یکی از افتخارآفرینان وزنه برداری ایران در میادین جهانی و المپیک، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت؛ روزهایی که به جای تمرین و آماده سازی برای کسب سهمیه المپیک، با بدشانسی گرفتار مصدومیت و عمل جراحی شد و در نهایت نتوانست به بازی های المپیک توکیو راه یابد.

سهراب به دوراهی خداحافظی یا رقابت های جهانی رسید

سهراب در این مدت با تمام وجود کوشش و تمرین کرد، اما مصدومیت و دوران نقاهت بعد از عمل جراحی باعث شد از آمادگی ایده آل دور گردد و در نهایت در فرایند کسب سهمیه المپیک ناکام بماند.

بدین ترتیب همانطور که کیانوش رستمی شانس حضور در این المپیک را از دست داد، سهراب هم نتوانست ملی پوش دسته 96 کیلوگرم ایران در توکیو باشد تا در نهایت علی داودی و علی هاشمی به عنوان ملی پوشان وزنه برداری ایران در المپیک وزنه بزنند.

اما شرایط سهراب مرادی با وجود از دست دادن المپیک وارد مرحله دیگری شده و حالا این قهرمان بااخلاق، بر دوراهی سرنوشت سازی در دوران حرفه ای خود قرار گرفته است. هر چند بسیاری از اهالی وزنه برداری معتقدند سهراب به خاتمه دوران قهرمانی خود رسیده و باید بطور رسمی خداحافطی کند، اما بعضی دیگر معتقدند او باید داستان سهمیه المپیک را فراموش نموده و به رقابتهای جهانی 2021 گرجستان بیاندیشد. سهراب باید بزودی تصمیم بگیرد که آیا می خواهد از دنیای قهرمانی خداحافظی کند و یا قصد وزنه زدن در رقابتهای جهانی را دارد.

البته سهراب با چراغ سبز فدراسیون وزنه برداری نیز روبرو است، چراکه محسن بیرانوند دبیر فدراسیون چندی پیش رسماً گفت: او باید خودش در این باره تصمیم بگیرد، اما امیدواریم سهراب همچنان به کارش ادامه دهد چراکه توان این کار را دارد.

به گفته بیرانوند اینکه مرادی می خواست کمتر از دو ماه به اوج آمادگی برای المپیک برسد کار سختی بود، اما حالا او تا مهرماه برای حضور در رقابتهای جهانی گرجستان فرصت دارد تا تمرین کند و به آمادگی مطلوب دست یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1700

به "سهراب به دوراهی خداحافظی یا رقابت های جهانی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهراب به دوراهی خداحافظی یا رقابت های جهانی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید