فیسبوک به روزرسانی شد ، امکان مشاهده عکسهای پرتره به شکل سه بعدی

به گزارش ایران عکس، شبکه اجتماعی فیسبوک برای کاربران خود یک به روزرسانی ویژه آماده نموده است. این به روزرسانی به کاربران امکان می دهد عکس های پرتره خود را به حالت سه بعدی آپلود نمایند.

فیسبوک به روزرسانی شد ، امکان مشاهده عکسهای پرتره به شکل سه بعدی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، ای امکان ویژه به کاربران امکان می دهد خاطرات خود را دوباره ببینند. شما می توانید عکس هایی که در حالت پرتره گرفته شده اند روی فیسبوک در بخش اخبار نو به عنوان عکس های سه بعدی ببینید.

فیسبوک این ویژگی را برای عکس های 2 بعدی که با یک تلفن و دو لنز سازگار با عکس های سه بعدی گرفته شده است طراحی نموده، بنابراین شما می توانید عکس ها را در حالت سه بعدی مشاهده کنید.

بر اساس این ویژگی شما به عنوان کاربر فیسبوک می توانید عکس های سه بعدی را نه تنها در بخش اخبار نو مشاهده کنید، بلکه می توانید این تصاویر را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید.

این شبکه اجتماعی در ماه مه و در جریان کنفرانس F8 اعلام نمود که برنامه ریزی ویژه ای برای ایجاد فضاهای سه بعدی و تجربه از عکس های شخصی دارد ، که شامل ایجاد تصاویر سه بعدی از عکس ها و فیلمهای 2 بعدی است. هدف نهایی این پروژه استفاده از هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به داده های سه بعدی است که می تواند یک فضای مجازی ایجاد کند که در آن شما می توانید خاطرات خود را دوباره ببینید.

با توجه به پست وبلاگی شرکت فیسبوک، این تکنولوژی با فاصله بین موضوع در پیش زمینه و پس زمینه ارتباط دارد. این برنامه از نقشه های عمقی ذخیره شده در عکس های گرفته شده با استفاده از حالت پرتره اپل روی آیفون 7 پلاس، 8 پلاس، X و XS استفاده می نماید.

هنوز تعیین نیست این حالت روی چه نوع گوشی هایی کار می نماید. اما چیزی که تعیین است این است که برای ساخت عکس های سه بعدی، می توانید یک عکس را در حالت پرتره بگیرید و این عکس را در بخش خبری خود به عنوان یک عکس سه بعدی آپلود کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2179

به "فیسبوک به روزرسانی شد ، امکان مشاهده عکسهای پرتره به شکل سه بعدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیسبوک به روزرسانی شد ، امکان مشاهده عکسهای پرتره به شکل سه بعدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید