قبایل یمن خواهان خروج نیرو های خارجی از سقطری شدند

به گزارش ایران عکس، بعضی گروه ها، افراد و شیوخ قبایل مجمع الجزایر سقطری در یمن با برگزاری نشستی، بر لزوم خروج نیرو های خارجی از این جزیره تاکید کردند.

قبایل یمن خواهان خروج نیرو های خارجی از سقطری شدند

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، شخصیت ها و شیوخ قبایل مجمع الجزایر سقطری در یمن با برگزاری نشستی، بر لزوم خروج نیرو های خارجی و غیر خارجی از این جزیره تاکید کردند.

نشست شخصیت ها و شیوخ قبایل مجمع الجزایر سقطری در یمن خواهان اخراج نیرو های مسلحی شد که امارات و شورای انتقالی جنوب یمن از خارج سقطری به این منطقه منتقل نموده اند و شمار آن ها حدود صد ها نفر برآورد می گردد.

شرکت کنندگان در این نشست تاکید کردند این نیرو های مسلح سبب تنش زایی و اجرای اقدامات تحریک آمیز علیه ساکنان مجمع الجزایر می شوند. شرکت کنندگان همچنین خواهان بازگشت نیرو های مسلح به مناطق خود و برچیده شدن مراکز جدید ایست و بازرسی در جاده ها و تحویل مراکز ثابت ایست و بازرسی به نیرو هایی شدند که از ساکنان این مجمع الجزایر محسوب می شوند.

پس از تیراندازی نیرو های مسلح به سمت شرکت کنندگان در تظاهرات طی روز های گذشته، شرکت کنندگان در این نشست آنچه را اقدامات تروریستی نیرو های مسلح علیه تظاهرات و تجمع های اعتراض آمیز نامیدند، محکوم کردند.

احمد سالم بن کلمس مسئول مرکز قعره در جنوب سقطری گفت: مردم سقطری نمی پذیرند که نیرو هایی از هیچ گروه یا طیفی وارد این جزیره شوند. همگان به شکل متحد در برابر آن ها خواهند ایستاد، در برابر آن ها سینه سپر خواهند کرد و به آن ها می گویند از منطقه ما خارج شوید. جنگ و درگیری بس است. سقطری هیچ یک از عوامل خارجی را نمی پذیرد و از حضور آن ها در این منطقه رضایت ندارد. امروز همگان بر این موضوع تاکید کردند که به ورود نیرو ها به سقطری نه بگویند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1247

به "قبایل یمن خواهان خروج نیرو های خارجی از سقطری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبایل یمن خواهان خروج نیرو های خارجی از سقطری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید