مانچینی: اینتر کارهای زیادی باید انجام دهد تا به روزهای اوجش برگردد

به گزارش ایران عکس، سرمربی تیم فوتبال اینتر اعتراف کرد که نراتزوری برای بازگشت به میان مدعیان قهرمانی فوتبال ایتالیا و اروپا، کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

مانچینی: اینتر کارهای زیادی باید انجام دهد تا به روزهای اوجش برگردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی که تیمش را برای برگزاری اردوی تدارکاتی به آمریکا برده است و در اولین بازی تدارکاتی نراتزوری، این تیم را برابر سالت لیک سیتی راهنمایی خواهد نمود، با مرور شرایط شش سال پیش اینتر برای آخرین قهرمانی اش در سری A و فوتبال ایتالیا را با راهنمایی مورینیو کسب کرد، گفت: چند سال پیش ما تیمی ساختیم که توانست همه جام ها و سه گانه را ببرد. حالا اما اینتر تیم متفاوتی است. این تیم باید خیلی کار و کوشش کند تا پیشرفتی در حد آن روزها داشته باشد.

مانچینی اضافه نمود: بسیاری از بازیکنان ما ماه گذشته در کوپا آمه ریکا یا یورو بازی کردند و به همین دلیل طبیعی است که کارمان ضعف هایی داشته باشد. با این حال ما تمام کوشش مان را خواهیم کرد تا به اهداف مان برسیم.

یکشنبه هفته آینده اینتر اولین بازی خود را در تور پیش فصل قهرمانان بین المللی برابر پاری سن ژرمن انجام می دهد، تورنمنتی محبت آمیز که بزرگترین تیم های اروپا را در خاک آمریکا گرد هم می آیند.

مانچو درباره این تورنمنت هم تأکید کرد: این یک جام تدارکاتی است، اما مثل همواره وقتی تیم شما در حد و اندازه دو تیم بزرگ مانند اینتر و پاری سن ژرمن باشد، محکوم به کسب پیروزی هستید. برای چیزی که در این اردو اهمیت دارد این است که به کاری که تا الان انجام داده ایم، ادامه دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 611

به "مانچینی: اینتر کارهای زیادی باید انجام دهد تا به روزهای اوجش برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی: اینتر کارهای زیادی باید انجام دهد تا به روزهای اوجش برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید