تور استرالیا ارزان: جهت های طبیعت گردی بریزبن، استرالیا

به گزارش ایران عکس، جهت های طبیعت گردی بریزبن

اگر در استرالیا هوس کردید به دل طبیعت بزنید و از زیبایی های طبیعی لذت ببرید، شهر بریزبن (Brisbane) در کویینزلند، یکی از برترین مقاصد برای شما است. بریزبن مرکز استان کویینزلند استرالیا است. این شهر بعد از سیدنی و ملبورن سومین شهر بزرگ استرالیا به شمار می آید. بریزبن به داشتن جاذبه های طبیعی و چشم اندازهای منحصر به فرد معروف است و می توانید از زیباترین جهت های طبیعت گردی در اطراف این شهر لذت ببرید. با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با برترین جهت های طبیعت گردی بریزبن آشنا کنیم.

تور استرالیا ارزان: جهت های طبیعت گردی بریزبن، استرالیا

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

1- کوه بیروا (Beerwah)

با 1 ساعت و نیم رانندگی از بریزبن می توانید به منطقه معروف به کوه های گلاس هاوس برسید. کوه بیروا قسمتی از همین رشته کوه ها است که با راستا های سخت کوهنوردی حسابی شما را به چالش می کشد. اگر تجربه زیادی در کوهنوردی ندارید، بهتر است صعود از کوه را به همراه یک فرد حرفه ای انجام بدهید. قسمت سخت کار را که پشت سر بگذارید، می توانید شاهد یکی از زیباترین منظره های طبیعی باشید.

2- پارک ملی لمینگتون (Lamington)

این پارک ملی راستا های پیاده روی و کوهنوری مختلفی دارد که ساده ترین آن ها، راستای یک کیلومتری و طولانی ترین و سخت ترین راستا پیاده روی در آن، یک راستا یک طرفه 24 کیلومتری است. اگر عاشق پیاده روی در فضای جنگلی هستید، این پارک ملی مقصد مناسبی برای شما است. در این پارک می توانید شاهد آبشارهای خروشان، جریان های آب و حیات وحش بی نظیر استرالیا باشید.

3- کوه کولوم (Coolum)

این کوه با ارتفاع 208 متر در کنار خط ساحلی شرقی کویینزلند قرار گرفته است. این کوه گنبدی شکل، یک تک کوه آتش فشانی است که بیشتر به خاطر منظره زیبایی که به ساحل دارد معروف است. اگر دلتان می خواهید نمای متفاوتی به خط ساحلی کویینزلند داشته باشید، بالا رفتن از این کوه، از آن کارهایی است که باید در طبیعت گردی های استرالیایی تان تجربه کنید.

4- جنگل مت کو تا (Mt Coot-tha)

یکی از مناسب ترین و راحت ترین راستا های پیاده روی در نزدیکی بریزبن، جنگل مت کو تا است. می توانید با حدود 10 تا 15 دقیقه رانندگی از بریزبن به این جنگل ها برسید. راستا های پیاده روی مختلفی در این جنگل وجود دارد. از جمله راستا پیاده روی قله، راستا قدیمی و راستا پر هوادار هانی ایتر. پیمودن راستا 2 کیلومتری هانی ایتر در حدود 1 ساعت زمان می برد. می توانید از قدم زنی در راستای راحت در دل جنگل و تماشا منظره ها زیبای آن لذت ببرید.

5- آبشار کندالیلا (Kondalilla)

یکی از منطقه ها طبیعی و معروف توریستی در بریزبن، آبشار های کندالیلا است. راستا رسیدن به این آبشار ها، از استخر های سنگی می گذرد و به دره ای زیبا منتهی می گردد. آبشار های کندالیلا در نزدیکی مانتویل قرار گرفته است. از قلم نیاندازید در سفر به این منطقه لباس شنا همراه خودتان ببرید و شنا در آب های زلال استخر طبیعی در کنار منظره و صدای دلنشین آبشار نهایت لذت را ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1986

به "تور استرالیا ارزان: جهت های طبیعت گردی بریزبن، استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: جهت های طبیعت گردی بریزبن، استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید