مشترکین باید تا فوریه 2020 گوشی های خود را تعویض کنند

به گزارش ایران عکس، اپراتور آمریکایی ای تی اند تی، ایمیلی نگران کننده برای مشترکان خدمات خود فرستاده و به آنها اعلام کرده که باید تا فوریه سال 2022 گوشی های قدیمی خود را به روز کنند.

مشترکین باید تا فوریه 2020 گوشی های خود را تعویض کنند

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران به نقل از انگجت، ای تی اند تی در ایمیل خود علت این تصمیم را به روزرسانی های فناورانه اعلام کرده و افزوده اگر کاربران از گوشی های قدیمی استفاده کنند، قادر به بهره گیری از خدمات ای تی اند تی نخواهند بود. زیرا این اپراتور می خواهد فناوری مورد استفاده در شبکه تلفن همراه خود را به روز کند.

در بخشی از این ایمیل تصریح شده اگر کاربران گوشی های جدید خریداری نکنند، تا فوریه سال 2022 حتی قادر به برقراری تماس های صوتی نیز نخواهند بود. البته متن ایمیل مذکور به گونه ای تنظیم شده که مخاطبان به درستی متوجه نمی شوند تا فوریه سال 2022 برای تغییر گوشی خود فرصت دارند و همین مساله نارضایتی مشترکان خدمات ای تی اند تی را افزایش داده است.

در ایمیل یادشده به لینکی در صفحه پشتیبانی ای تی اند تی ارجاع داده شده که در آن به کاربران توصیه شده برای پشتیبانی از خدمات تماس صوتی با کیفیت بالا باید گوشی های قدیمی خود را تعویض کنند و برای این کار تا فوریه سال 2022 فرصت دارند.

برخی مشتریان ای تی اند تی با حضور در شبکه های اجتماعی از اینکه این شرکت فهرست دقیقی از گوشی های سازگار با شبکه به روز شده خود را ارائه نکرده نیز اظهار نارضایتی کرده اند.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1133

به "مشترکین باید تا فوریه 2020 گوشی های خود را تعویض کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشترکین باید تا فوریه 2020 گوشی های خود را تعویض کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید