مقاله: جاذبه های توریستی تور تایلند

به گزارش ایران عکس، کوه تائو، به معنای واقعی کلمه جزیره لاک پشت، جزیره ای کوچک در نزدیکی ساحل شرقی خلیج تایلند می باشد. در حدود 7000 غواص مبتدی در هر سال بر روی کوه تائو گواهی بین المللی غواصی در یافت می کنند. کوه این جزیره در جهان برای یادگیری شیرجه تبدیل شده است. غواصی در اطراف صخره های جزیره آسان و سرگرم کننده هستند و شما با تنوعی از گونه های دریایی مانند مرجان ها، لاک پشت ها، تعداد زیادی از ماهی های کوچک و کوتر ماهیان را مشاهده خواهید نمود.

مقاله: جاذبه های توریستی تور تایلند

جزیره فی فی از زیباترین جزایر جهان در استان کرابی است. جزیره فی فی بزرگترین جزیره از این گروه می باشد که تنها جزیره با ساکنان دائمی می باشد در حالی که جزیره فی فی کوچک به عنوان یک ساحل با تورهای غواصی بسیار محبوب می باشد.

این جزیره در 95 کیلومتری (60 مایلی) جزیره پوکت، Phang Nga Bay یکی از جاذبه های برتر در تایلند و یکی از مناطق دیدنی در کشور است. شامل غارهای زیبا، غارهای آبی و جزایر سنگ آهک است. معروف ترین جزیره در خلیج، پشته دریا به نام جزیره پینگ کان است که در فیلم جیمز باند مردی با تفنگ طلایی برجسته بود. یک راه محبوب برای بازدید از Phang Nga Bay توسط قایق پارویی است که تنها راه برای رسیدن به درون غارهای آبی می باشد.

جزایر سیمیلان در غرب دریای آندامان قرار گرفته و از 9 جزیره پوشیده از جنگل های استوایی با سواحل شنی سفید تشکیل شده. مناظر زیر آب این جزایری زیبا و دیدنی دارند. دو ناحیه از این جزیره برای غواصی مناسب هستند. از شرق رو به مکان های شیرجه که شامل صخره های مرجانی با شیب آرام و در مقابل غرب رو به مکان های شیرجه مانند تخته سنگ گرانیت گسترده، با مرجان نرم و سخت پوشش داده است.

منبع مقاله: جاذبه های توریستی تور تایلند

انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1945

به "مقاله: جاذبه های توریستی تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جاذبه های توریستی تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید