هتل ها باید استاندارد شوند

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران/خراسان رضوی رییس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: زمانی که نرخ های آزاد به هتل ها ابلاغ شوند اولویت با هتل های استانداردشده خواهد بود و هتل هایی که استانداردسازی نشده اند ناچارند برای دست یابی به نرخ آزاد، استاندارد شوند.

هتل ها باید استاندارد شوند

محمد قانعی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر برای هتل ها سقف قیمت از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معین می گردد که با آزادسازی قیمت ها چنین محدودیتی وجود ندارد.

وی گفت: هنوز قیمت هتل ها آزادسازی نشده است ما مدت هاست که درصدد هستیم نرخ ها را از حالت دولتی خارج کنیم تا صنفی یا آزاد شوند.

رییس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی اضافه کرد: رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در سخنانی به مناسبت هفته جهانگردی خاطرنشان کرد که به زودی این موضوع محقق خواهد شد گرچه هنوز ابلاغ نشده است.

قانعی تاکید نمود: آزادسازی قیمت ها هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است و زمانی که این موضوع به قطعیت برسد اعلام خواهیم کرد. من تصور می کنم آزادسازی قیمت ها برای رقابت منصفانه فرصتی مناسب است و هتل ها در بعضی از روزهای هفته و بعضی مناسبات می توانند تخفیفات ویژه ای را برای زائران در نظر بگیرند که البته این موضوع باعث می گردد زمان اقامت مسافران در طی سال تقسیم گردد و از اقامت ارزان تری بهره مند شوند.

رئیس اتحادیه هتل داران در پاسخ به این سوال که کدام هتل ها آزادسازی می شوند، گفت: هتل هایی که در شرایط استانداردسازی و تطبیق استاندارد قرار دارند در اولویت قرار می گیرند کما این که در حال حاضر هتل ها به نوعی از نرخ آزادتری برخوردارند.

وی یادآور شد: از ابتدای محرم تا روز قبل از اربعین تخفیف 50 درصدی را برای هتل های مشهد در نظر گرفتیم، اما برای دهه پایانی ماه صفر که از اربعین تا زمان وفات پیامبر اکرم(ص) است تخفیفی در نظر نگرفتیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 788

به "هتل ها باید استاندارد شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ها باید استاندارد شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید