هندبالی های خوزستان صاحب سالن اختصاصی شدند

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران/خوزستان رییس هیات هندبال خوزستان از اختصاص یک سالن چند منظوره به این هیات و استقرار پایگاه ملی هندبال در این سالن، اطلاع داد.

هندبالی های خوزستان صاحب سالن اختصاصی شدند

سروش کجبافی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: پس از سفری که سال گذشته آقای پاکدل رییس فدراسیون هندبال به خوزستان داشت و رایزنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان برای اختصاص یک سالن چند منظوره به هیات هندبال خوزستان در اهواز، امروز با مساعدت آقای حیدری این مهم محقق شد.

وی بیان نمود: در سفری که دهه اول آبان ماه رییس فدراسیون همزمان با برگزاری اردوی تیم ملی در استان به خوزستان خواهد داشت، خانه هندبال را از اداره کل ورزش حوزستان تحویل می گیریم و برای اولین بار نیز پایگاه ملی هندبال خوزستان در همین سالن مستقر خواهد شد.

رییس هیات هندبال خوزستان گفت: امیدوارم همزمان با تحویل خانه هندبال و استقرار پایگاه ملی در این سالن، بتوانیم اقدامات موثری داشته باشیم. جا دارد از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و رییس فدرایسیون بابت نگاه خوب به هندبال خوزستان تقدیر کنم. ضمن این که استقرار این پایگاه در خوزستان در تفاهم نامه ای بود که درخصوص پایگاه ملی هندبال فی مابین اداره کل ورزش استان و فدراسیون منعقد شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1869

به "هندبالی های خوزستان صاحب سالن اختصاصی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندبالی های خوزستان صاحب سالن اختصاصی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید