پارسیان جهانگرد نمی پذیرد

به گزارش ایران عکس، فرماندار پارسیان از ممنوعیت ورود گردشگران و مسافران به این شهرستان اطلاع داد و گفت: هیچ گونه خدماتی به مسافران ارائه نمی گردد.

پارسیان جهانگرد نمی پذیرد

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، رضاپور در بازدید از ایستگاه های غربال گری بندو، کوشکنار، پارسیان و بندربستانو گفت: مراقبت ها در مبادی ورودی و خروجی پارسیان به قوت خود باقیست و باید در ایام نوروز برای مقابله با کرونا کوشش ها با شدت بیشتری صورت گیرد.

وی بیان داشت: اگر مسافران و گردشگران در ایستگاه غربال گری پارسیان مشکوک به کرونا باشند با هزینه شخصی خودشان به مدت 14 روز قطرینه می شوند.

فرماندار پارسیان اظهارداشت: دو گشت ویژه توسط نیروهای سپاه و انتظامی در سطح شهر و ساحل شهرستان جهت کنترل شرایط برقرار است و ورودی پارک های ساحلی پارسیان نیز تا اطلاع ثانوی بسته است.

رضاپور ادامه داد: تا اطلاع ثانوی همه مهمانسراهای اداره های دولتی و بخش خصوصی، خوابگاه های مدارس شبانه روزی، مهمانسراهای دانشگاه ها و ستاد اسکان فرهنگیان که در سال های گذشته به عنوان محل اسکان مسافران نوروزی درنظرگرفته می شد، تعطیل و اجازه پذیرش مسافر ندارند.

این مسئول اظهارداشت: شهرستان پارسیان که خط مقدم و دروازه غرب هرمزگان می باشد با محدودیت های شدیدتری با مسافران و گردشگران برخورد خواهد شد.

رضاپور در حضور اعضای شورای تامین شهرستان پارسیان، گفت: طبق آمار بیشترین مسافران و گردشگران از استان های غربی و مرکزی کشور از کریدور جنوب که از شهر پارسیان عبور به مقصد کیش، قشم و بندرعباس سفر می نمایند و در این راستا این شهرستان باید با اعمال شدیدترین محدودیت ها خدمات به مسافران اقدام کند.

فرماندار پارسیان با اشاره به اینکه با همکاری و تعامل اعضای شورای تامین شهرستان مبنی بر بستن مسیرهای منتهی به ساحل مصوب شد و گفت: مردم در ایام نوروز به توصیه های ماندن در خانه توجه نمایند و از ترددهای غیرضروری خودداری نمایند.

شهرستان پارسیان در 500کیلومتری غرب هرمزگان و مبادی ورودی از استانهای بوشهر و فارس به این استان است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 900

به "پارسیان جهانگرد نمی پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارسیان جهانگرد نمی پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید