پیداکردن ابزار گمشده با سیستم عامل جدید اپل

به گزارش ایران عکس، اپل در جریان عرضه سیستم عامل آی او اس 14 اپلیکیشن جدیدی موسوم به فایند مای را به آن افزوده که ردگیری و یافتن اقلام گمشده را ممکن می نماید.

پیداکردن ابزار گمشده با سیستم عامل جدید اپل

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

Find My قابلیت های دو اپلیکیشن سیستم عامل آی او اس 13 یعنی Find My Friends و Find My iPhone appsرا با یکدیگر ترکیب و امکانات تازه ای را نیز در خود جای داده است. قبلاً از این طریق تنها یافتن محصولات تولیدی اپل یعنی آیفون، آی پد، رایانه های مک، ساعت اپل و ایرپاد ممکن بود. اما اپلیکیشن فایند مای سیستم عامل آی او اس 14 برای یافتن محصولات تولیدی شرکت های ثالث نیز قابل استفاده خواهد بود.

از جمله وسایلی که از این طریق قابل یافتن خواهند بود می توان به کنترل از راه دور مسائل مختلف، ریموت های دستگاه های گوناگون، بلندگوهای قابل حمل هوشمند و غیره اشاره نمود. اپل تا قبل از انتها سال 2020 اطلاعات فنی لازم برای سازگار کردن تولیدات شرکت های ثالث با Find My را منتشر خواهد نمود.

با استفاده از این برنامه تمامی محصولات اپل و تولیدات سازگار شده دیگر شرکت ها با فایند مای در قالب یک شبکه به هم متصل شده و موقعیت مکانی آنها به صورت لحظه به لحظه قابل ردگیری خواهد بود.،مهر

بیشتر بخوانیم: iOS 14 رونمایی شد

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1089

به "پیداکردن ابزار گمشده با سیستم عامل جدید اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیداکردن ابزار گمشده با سیستم عامل جدید اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید