کشف پیکر 3 جوان از آبگیر خاکی معدنی در بردسیر

به گزارش ایران عکس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از کوشش 7 ساعته نجاتگران و غواصان این جمعیت برای کشف پیکر 3 جوان در حفره آبگیر خاکی کارگاه معدنی در روستای طویله چمن از توابع بیدخون بردسیر اطلاع داد.

کشف پیکر 3 جوان از آبگیر خاکی معدنی در بردسیر

به گزارش خبرنگاران کرمان؛ رضا فلاح بیان نمود:در بعدازظهر 17 تیرماه جاری در پی تماس تلفنی آتش نشانی با جمعیت هلال احمر مبنی برغرق شدن 3 جوان در محل حفره آبگیر کارگاه صنعتی معدنی در محل روستای طویله چمن از توابع بیدخون بردسیر، بلافاصله تیم امدادونجات سیلاب شهرستان سیرجان و تیم پشتیبان هلال احمر شهرستان بردسیر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه نجاتگران جمعیت هلال احمر درشامگاه پنجشنبه 17 تیرماه وارد این آبگیر خاکی شدند،اضافه کرد: نیروهای هلال احمر در طی3ساعت کوشش با توجه به شرایط جغرافیایی محل حادثه؛ تاریکی هوا و عدم دید کافی در آب هایی که از قبل به وسیله مردم محلی گل آلود شده بود، عملیات را متوقف و به روز بعد موکول کردند.

وی با اشاره به اعزام 2 تیم امدادونجات سیلاب به محل حادثه اظهار داشت:از ساعت 6:30 صبح امروز با حضور تیم امداد ونجات سیلاب شهرستان های کرمان و سیرجان عملیات از سر گرفته شد و بالاخره پس از کوشش 4ساعته نیروهای امدادی هلال احمر پیکر 3 جوان از آب خارج و به عوامل مربوطه تحویل دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به حضور سه تیم امدادونجات سیلاب و پشتیبان از شهرستان های سیرجان، کرمان و بردسیر گفت:این سه جوان 15، 17 و 20ساله برای شنا کردن وارد محل حفره آبگیر خاکی معدنی شده بودند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1746

به "کشف پیکر 3 جوان از آبگیر خاکی معدنی در بردسیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف پیکر 3 جوان از آبگیر خاکی معدنی در بردسیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید