کمپین تامین کتاب برای بچه ها و کتابخانه مدارس ایتالیا

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، اتحادیه ناشران ایتالیا (AIE) سال جاری برای چندمین بار کمپین تبلیغاتی خود را برای حمایت از کتابخانه مدارس و تامین کتاب برای بچه ها را اظهار داشت. سال جاری پروژه حمایت از کتابخانه مدارس توسط اتحادیه ناشران ایتالیا کمپین چرا مطالعه می کنم نامگذاری شده است.

کمپین تامین کتاب برای بچه ها و کتابخانه مدارس ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

سال جاری اتحادیه ناشران ایتالیا با همکاری وزارت فرهنگ و آموزش و اتحادیه کتابخانه های این کشور کمپینی تبلیغاتی از 21 تا 29 نوامبر در سراسر کشور شروع نموده است و از شهروندان این کشور خواسته است از هر یاریی به کتابخانه مدارس و تامین کتاب برای بچه ها دبستانی خودداری ننمایند.

اتحادیه ناشران ایتالیا با راه اندازی وب سایتی به نشانی ioleggoperche.it لیستی از کتاب های مورد احتیاج کتابخانه مدارس تهیه نموده است و از شهروندان ایتالیایی خواسته است برای تامین این کتاب ها به این کمپین یاری نمایند. کمپین سال جاری به خاطر شیوع ویروس کرونا به طور کامل دیجیتالی برگزار می گردد.

ریکاردو فرانکو لویی رئیس اتحادیه ناشران ایتالیا که مسئولیت دیگر او ریاست فدراسیون ناشران اروپایی است، با انتشار بیانیه ای خواهان یاری مردم به کتابخانه مدارس شد که در شرایط کرونا با بحران کمبود کتاب روبروست.

طبق آمارهای ارائه شده توسط وزارت فرهنگ ایتالیا که همکاری نزدیکی با اتحادیه ناشران این کشور دارد، در حال حاضر 13هزار مدرسه در ایتالیا در این وب سایت ثبت نام نموده و خواهان یاری به کتابخانه شان هستند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1290

به "کمپین تامین کتاب برای بچه ها و کتابخانه مدارس ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین تامین کتاب برای بچه ها و کتابخانه مدارس ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید