گردشگری سلامت در استان قم حمایت می شود

به گزارش ایران عکس، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: در این استان بعد از گردشگری مذهبی، یکی از مهم ترین منابع خدمات رسانی و تحصیل سرمایه، گردشگری سلامت است و باید در استان قم، گردشگری سلامت حمایت شود.

گردشگری سلامت در استان قم حمایت می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، حمید یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی این استان سه شنبه 9 مرداد 97 در بازدید از دهکده سلامت صبا گفت: استان قم از دانش و علم پزشکی و پتانسیل های لازم در زمینه گردشگری سلامت، برخوردار است، توسعه زیرساخت ها و شیوه مدیریت این نوع از گردشگری مواهب اقتصادی کلان ایجاد می کند، لذا باید دراین زمینه برنامه ریزی کرد.

او با بیان این که سالانه گردشگران زیادی از کشورهای همسایه مانند عراق، ترکیه و آذربایجان و کشورهای حوزه خلیج فارس به استان قم سفر می کنند، گفت: بخش قابل توجهی از این گردشگران نیاز به خدمات پزشکی و پیراپزشکی دارند.

یزدانی ادامه داد: این حجم ورود گردشگر به استان قم که درصدی از آن ها انگیزه های درمانی دارند می تواند ظرفیت بسیار با اهمیتی برای توسعه اقتصادی استان باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی قم هدف خود از بازدید از دهکده سلامت صبا، ضمن حمایت از گردشگری، ترویج و توسعه صنایع استان گفت و اضافه کرد: درصدد هستیم تا در کنار تاسیسات گردشگری نمایشگاه های دائمی و فصلی صنایع دستی ایجاد کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 265

به "گردشگری سلامت در استان قم حمایت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری سلامت در استان قم حمایت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید