گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فتاح پور: به خاطر یک اشتباه از کسب مدال بازماندم

به گزارش ایران عکس، قایقران کشورمان گفت: به دلیل اینکه در ایران موقعیت تمرین در آب های خروشان را نداریم در فینال مقابل دیگر حریفان به خاطر یک اشتباه نتوانستم به مدال برسم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فتاح پور: به خاطر یک اشتباه از کسب مدال بازماندم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به اندونزی، رقابت های قایقرانی بازی های آسیایی جاکارتا در بخش کایاک مردان امروز (پنجشنبه) برگزار گردید و امیرمحمد فتاح پور، نماینده کشورمان در صندلی پنجم ایستاد.

وی بعد از این مسابقه درخصوص عملکردش گفت: برای این مسابقات خیلی کوشش کردم و بیشتر انرژی خودم را برای فینال گذاشتم که بتوانم روی سکو بروم ولی آب های خروشان غیرقابل پیش بینی است. با وجود اینکه از قبل برای حضور در مسابقات تمرین نموده بودم ولی به دلیل اینکه ما در ایران موقعیت تمرین در آب های خروشان را نداریم در فینال مقابل دیگر حریفان به خاطر یک اشتباه نتوانستم به مدال برسم.

فتاح پور اضافه کرد: برای سومین بار است که در بازی های آسیایی حضور داشتم ولی به خاطر چند ثانیه که گیر کردم مدال را از دست دادم. در دو دوره گذشته در اینچئون به خاطر خطای استارت حذف شدم و در گوانجو نیز در کایاک دو نفره در صندلی هفتم قرار گرفتیم. در این بازی ها نیز خیلی کوشش کردم ولی با بدشانسی مدال را از دست دادم و شرمسار مردم هستم.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 506

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فتاح پور: به خاطر یک اشتباه از کسب مدال بازماندم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فتاح پور: به خاطر یک اشتباه از کسب مدال بازماندم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید