یوتیوب ویژگی جدید خود را می آزماید ، تقلید از اینستاگرام یا اخترام به کاربران؟

به گزارش ایران عکس، یوتیوب در حال آزمون یک ویژگی جدید به نام Explore است تا با گسترش این ویژگی ابزاری جدید در اختیار کاربران خود قرار دهد، به نظر می رسد این ابزار بی شباهت به بخش Exploreدر اینستاگرام نیست.

یوتیوب ویژگی جدید خود را می آزماید ، تقلید از اینستاگرام یا اخترام به کاربران؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوی انتخاب، این ابزار کشفی جدید است که در سال گذشته به عنوان یک آزمایش موقت در یوتیوب نسخه آیفون معرفی گردید. ویژگی مذکور ، اقدام به معرفی مجموعه ای از توصیه های شخصی برای کاربران می نماید تا بتوانند به راحتی چیزی جدید برای تماشا پیدا نمایند.

این آزمون در حال حاضر در سراسر دستگاه های هوشمند کاربران در دسترس است و با یک به روزسانی می توان شاهد آن بود. تغییراتی مثل Explore اخیرا از موضوعات مهم مورد توجه یوتیوب است، در حال حاضر یوتیوب تغییراتی مثل دکمه Dislike. را می آزماید.

این تغییرات از سال گذشته در ذهن مدیران یوتیوب وجود داشته و این شرکت در قالب ویدیویی به بحث در خصوص برنامه ای پرداخت که به افراد یاری می نماید تا افق های مختلفی را در هنگام تماشای چیزی متفاوت ببینند.

به عنوان مثال، بخش Explore ممکن است پس از تماشای فیلم هایی در خصوص تلسکوپ، ویدیوهایی درباره دوربین های با کیفیت بالا ارائه دهد. طی سال گذشته این آزمون روی تنها 1 درصد مردم انجام شد.

در حالی که این بخش در ابتدا فقط برای کاربران آیفون در دسترس بود، اکنون آزمون جدید در دستگاه های مختلف از جمله آیفون، آیپد ها، تلفن های اندروید، تبلت و روی دسکتاپ وجود دارد. علاوه بر این، بخش مذکور شامل یک بخش جدید با نام در حال ظهور است که به پیشنهادهای شما مربوط میشوند(بر اساس این که کدام کانالها را دوست دارید و به طور منظم تماشا میکنید.

در حالی که یوتیوب دسترسی به تجربه های کاربر را گسترش داده است، هنوز طرح جامعی برای گفتگو با عموم ندارد.

در حال حاضر، Explore هنوز یک آزمایش محسوب می گردد و شرکت یوتیوب پیش از تصمیم گیری رسمی در خصوص دسترسی بیشتر به این ویژگی، به دنبال بازخوردهای مختلف است.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 143

به "یوتیوب ویژگی جدید خود را می آزماید ، تقلید از اینستاگرام یا اخترام به کاربران؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوتیوب ویژگی جدید خود را می آزماید ، تقلید از اینستاگرام یا اخترام به کاربران؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید