آشنایی با بهترین رستوران های حلال ملبورن

به گزارش ایران عکس، شاید بتوان به جرأت گفت که زیباترین شهر غیر تاریخی و معاصر دنیا، شهر ملبورن هست، شهری که قطب فرهنگ، ورزش، مد، تفریح و هنر استرالیا نامیده شده است. ملبورن شهری زیبا در دل اقیانوس آرام بوده که سالانه میلیون ها گردشگر دنیای از آن ملاقات می نمایند. شما همزمان می توانید غذاهای دریایی، غذاهای مختص گیاهخواران و غذاهای حلال را در رستوران های ملبورن پیدا نمایید. در شهر ملبورن غذاهای حلال توسط رستوران های حلال بسیاری تهیه شده که در این نوشته به تعدادی از بهترین رستوران های حلال ملبورن اشاره خواهیم کرد.

آشنایی با بهترین رستوران های حلال ملبورن

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی پزشکی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

رستوران سوپر نرمال (Supernormal)

یکی از بهترین رستوران های حلال ملبورن که در توزیع غذاهای ژاپنی، کره ای و چینی فعالیت دارد، رستوران سوپر نرمال است. این رستوران علاوه بر این موارد، غذاهای حلال بسیاری با گوشت گوسفند و بره ارائه داده که نمونه های آن ها را می توانید در سایت این رستوران مشاهده نمایید. رستوران سوپر نرمال یک رستوران مخلوط در دل شهر ملبورن به حساب آمده که غذاهای حلال و غیر حلال متعددی را ارائه می دهد. پس، پیش از سفارش برای اطمینان از حلال بودن غذا از گارسون سوال بپرسید.

رستوران زیکرایات لبانیز کیوزین (Zikrayat Lebanese Cuisine)

معروفترین رستوران لبنانی شهر ملبورن رستوران زیکرایات هست. این رستوران یک مکان دنج برای دورهمی های خانوادگی بوده که می توانید از ساعت 11 صبح تا 22 روزهای سه شنبه تا یکشنبه بدان رجوع کرده و از غذاهای لذیذ آن میل بفرمایید. قابلیت جالب این رستوران این هست که شما می توانید به وسیله سایت میز خود را اجاره نمایید.

رستوران قازی (Gazi)

این رستوران یکی از شیک ترین غذاخوری های این منطقه بوده که در قلب شهر قرار گرفته است. فضای رستوران قازی شبیه به رستوران های یونانی بوده و یک محیط دنج را برای میل غذاهای لذیذ ایجاد کرده است. منوی این رستوران به علت تنوع بی نظیرش مشتریان بسیار زیادی دارد. در اینجا باید به این نکته مهم اشاره نمود که به غیر از گوشت گوسفند، سایر گوشت ها در این رستوران از نوع گوشت های حلال هستند.

رستوران طیبه (TIBA)

در منوی این مورد از رستوران های ملبورن انواع کوفته، کباب، سوسیس لبنانی، بال کبابی و کتلت بره به چشم می خورند که آدم را به هوس می اندازند. این رستوران یک رستوران لبنانی با تالارهای شلوغ بوده که هر روز پذیرای ده ها هزار مسلمان است. فلافل و باباغنوج از جمله معروف ترین پیش غذاهای عربی هستند که در این رستوران تهیه می شوند. ویژگی رستوران طیبه این بوده که شما می توانید آنلاین غذای خود را سفارش دهید و سپس در محل اقامت آن را تحویل بگیرید. تمام غذاهای این رستوران حلال بوده و شما با خیال راحت می توانید از منوی آن غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید.

رستوران ماها (Maha)

یکی از معروف ترین رستوران های ملبورن، رستوران ماها هست. این رستوران در منطقه تجاری ملبورن جای گرفته و یک نوع رستوران مخفی تلقی می شود. در این رستوران هم غذاهای حلال و هم غیر حلال آماده شده و پیش از سفارش غذا می توانید از پیشخدمت درباره غذا سوال نمایید تا مطمئن شد غذایی که ارائه داده، حلال است. شما در این مورد از رستوران های ملبورن قادر خواهید بود که بهترین انواع غذاهای خاورمیانه را به راحتی خواسته و بخورید. پس، اگر تمایل به تجربه کردن غذاهای خاورمیانه ای حلال دارید، این غذاخوری برترین گزینه هست.

رستوران سزار (Sezar)

یکی از رستوران های عالی و درجه یک شهر ملبورن که غذاهای اصیل و حلال سرو می نماید، رستوران سزار هست. تمرکز این رستوران بر سرو غذاهای ارمنی بوده و فضای درونیش مدرن هست. باقلوا و مارکیز شکلاتی از جمله دسرهای بسیار معروف آن بوده که شما بعد از صرف غذا می توانید سفارش دهید. باید به این مورد نیز اشاره کنیم که این رستوران یکی از معروف ترین رستوران ها برای برگزاری مراسم شما است. پس، اگر مایل هستید که مراسم خود را به شکل اسلامی برگزار نمایید، این رستوران گزینه بسیار خوبی برایتان به شمار می آید.

رستوران تونکا (Tonka)

انواع طعم های گوناگون هندی را می توانید در این رستوران امتحان کنید. سایدیش های متنوع مثل سس ماست و گل کلم سرخ شده در کنار انواع غذاهای هندی اصیل سرو می گردند. پیشنهاد می کنیم تجربه امتحان کردن موس انبه را از دست ندهید. این دسر طعم بی نظیری داشته و باعث می شود تا شیفته این رستوران شوید.

رستوران سی بی دی کبابز (CBD Kebabs)

اگر مایل هستید، کباب و اسنک های حلال را تجربه کنید، رستوران سی بی دی کبابز بهترین گزینه هست. عامل اصلی که شما را به این رستوران می کشاند، بوی عطر گوشت های بریانش هست. خیلی از مردم وقتی که در حال عبور از پیاده روی جلوی رستوران هستند، با چنین بویی وسوسه شده و وارد رستوران می شوند. باید بدین مورد توجه داشته باشید که این رستوران به علت کوچکی و معروفیتش سریع پر می شود. پس، سعی کنید خود را سریعتر به رستوران برسانید تا بتوانید کباب های بی نظیر آن را میل نمایید. در مورد قیمت های این رستوران باید این نکته را بگوییم که قیمت بسیار کمتری نسبت به رقبای خود دارد.

رستوران خانه بریانی (Biryani house)

یکی از رستوران های هندی مورد علاقه در بین هندی های استرالیا، رستوران خانه بریانی است. در این رستوران مقدار زیادی از غذای ارائه شده و انواع لذیذترین کاری های پر ادویه و بریانی های معطر را می توانید میل نمایید. در رستوران خانه بریانی که یکی از مشهورترین رستوران های حلال ملبورن است، شما قادر هستید تا دسرهای خوش آب و رنگ هندی را در کنار غذایتان سفارش دهید. در این رستوران مرغ کره ای با نان مخصوص عرضه می شود که در نوع خود تجربه بسیار بی نظیری هست. رستوران خانه بریانی همه روزه از ساعت 12 تا 22 باز هست.

رستوران آپوچا (Epocha)

انواع غذاهای حلال را می توانید در رستوران آپوچا ملبورن بخورید. یک ویژگی جالب توجه این رستوران، طبخ غذا با روش های سنتی بوده و این مهم باعث شده تا غذاها طعم و عطر بی نظیری داشته باشند. همراه با غذا بهترین سایدیش های ممکن سرو می گردند که طعم های بی نظیری داشته و شما را شیفته این رستوران می نمایند. بهترین غذای این رستوران گوشت بریان بوده که طعمش بسیار مشهور هست.

رستوران آبلا (Abla)

در این رستوران شما می توانید تازه ترین غذاهای حلال را با بهترین قیمت تهیه نمایید. رستوران آبلا یک رستوران لبنانی واقع در ملبورن هست که تمام غذاها را براساس کتاب آشپزی مخصوص به خود طبخ می نماید. این رستوران با سبک کشور لبنان به علت معروفیتش همیشه سریع پر شده و شلوغ هست. پس، سعی کنید، پیش از رفتن به رستوران، میز خود را رزو نمایید.

رستوران نلایان (Nelayan)

یکی از بهترین رستوران های حلال ملبورن، رستوران نلایان هست. این رستوران در خیابان swanston واقع شده و همه از ساعت 11 صبح تا 21 پذیرای شما هست. در این رستوران انوع مورتاباک، ناسی گورنگ، کاری مرغ و گادو برای میهمانان تهیه می شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 748

به "آشنایی با بهترین رستوران های حلال ملبورن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین رستوران های حلال ملبورن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید