شروع اکران آنلاین پرجایزه ترین فیلم مستند سال 98 از اول مرداد

به گزارش ایران عکس، آخرین ساخته سام کلانتری از امشب (چهارشنبه، اول مردادماه) در پردیس نماوا و سینمای آنلاینفیلیمو به صورت آنلاین اکران خواهد شد.

شروع اکران آنلاین پرجایزه ترین فیلم مستند سال 98 از اول مرداد

مخاطبان می توانند از امشب بدون احتیاج به حضور در سالنهای سینما و تنها با تهیه یک بلیت، همراه با اعضای خانواده به تماشای جایی برای فرشته ها نیست، بنشینند. اکران آنلاین یک مستند داستانی برای اولین بار است که در ایران انجام می گردد و این فیلم که پیش از این در گروه سینماهای هنر و تجربه اکران شده، قرار است به عنوان متفاوت ترین اکران آنلاین در پلتفرم های وی اودی فیلیمو و نماوا عرضه گردد. محمد شکیبانیا، یکی از تهیه نمایندگان این اثر اعلام نمود: با توجه به اوج گیری مجدد کرونا فکر می کنم، تصمیم خوبی بود که خانواده ها بدون نگرانی و با هزینه بسیار کمتری در کنار هم از دیدن این فیلم لذت ببرند. شکیبانیا در ادامه گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای این فیلم جذب اسپانسر در شرایط کنونی اکران است؛ این حرکت، اتفاق بسیار شادمان نماینده ای برای کل سینمای مستند ایران محسوب می گردد و نشان می دهد اگر سینمای مستند ما همانند سینمای داستانی جذاب و دغدغه مند ساخته گردد، می تواند حامی اقتصادی هم داشته باشد. علاقه مندان برای خرید بلیت این فیلم می توانند به پردیس نماوا یا سینمای آنلاین فیلیمو مراجعه نمایند. پردیس نماوا بخشی مستقل از سایر بخشهای نماواست و برای همه کاربران این سرویس حتی در صورت نداشتن اشتراک نیز قابل استفاده است. جایی برای فرشته ها نیست، پرجایزه ترین مستند سال 98 بوده که به سرگذشت پرماجرای تیم دختران اسکیت هاکی ایران می پردازد و علاوه بر دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند جشنواره فجر، در جشنواره سینما حقیقت نیز، عنوان چهار جایزه مهم این جشنواره از جمله بهترین فیلم مستند از نگاه تماشاگران و بهترین کارگردانی بخش بین الملل را بدست آورده است.

عوامل فیلم

کارگردان: سام کلانتری

تدوینگر: هایده صفی کمک، آهنگساز: حبیب خزایی فر، مدیر فیلمبرداری: رضا تیموری، طراحی و ترکیب صدا: انسیه ملکی، صدابردار: شاهین پورداداشی، مدیر فنی پس فراوری: اوژن سید اشرفی، مدیر فراوری: محسن مرادی، مدیر رسانه: فرنوش آباء، عکاس: حسن کاقتصادی، طراح پوستر: مهدی مطلع منش

محمد شکیبانیا و محسن شاه محمد میراب تهیه نمایندگی این اثر را به عهده داشته اند. این فیلم محصول مشترک موسسه فرهنگی هنری تنجرین و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

منبع: همگردی
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1130

به "شروع اکران آنلاین پرجایزه ترین فیلم مستند سال 98 از اول مرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اکران آنلاین پرجایزه ترین فیلم مستند سال 98 از اول مرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید