آهویسمنان هم به مشوقین ماندن در خانه پیوست

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران/سمنان آهویسمنان هم با تعبیه بخش ویژه خانه امن ترین جای دنیا است در این جایزه ادبی که چهارمین دوره آن برگزار خواهد شد به مشوقین مردم به حضور در خانه پیوست.

آهویسمنان هم به مشوقین ماندن در خانه پیوست

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

عباس بابایی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش ویژه بچه ها و نوجوانان اطلاع داد و گفت:دفتر آفرینش و نشر کتاب سمنگان با همکاری کتابخانه رنگین کمان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش را برگزار می نماید.

وی با اشاره به اینکه موضوع چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می گردد، اظهار کرد: در بخش آزاد علاقه مندان با هر موضوعی می توانند دست به قلم شوند و در بخش ویژه علاقه مندان با موضوع خانه امن ترین جای دنیا است دست به قلم خواهند شد

وی در ادامه اعلام کرد: براساس فراخوان این دوره جشنواره داستان هایی که تا به امروز به طور رسمی در هیچ کتاب و رسانه ای منتشر نشده باشند و علاوه بر ارتباط موضوعی دارای ارزش ادبی و داستانی ،از پشتوانه تحلیلی و قابلیت جلب مخاطب کودک و نوجوان برخوردار باشند، می توانند در این رقابت شرکت نمایند.

بابایی با بیان اینکه چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش در راستای تشویق به تالیف آثار و دستیابی به آثار تازه و نو و جذاب و کمک از کتاب و قلم برگزار می گردد، توضیح داد: به همه فرستندگان داستان لوح یادمان و کتاب(یادگار جایزه) و به نویسندگان آثار برتر علاوه بر انتشار آثار آنان به عنوان یادگار چهرمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش ،لوح سپاس و به نویسندگان سه اثر در هر بخش برگزیده، لوح تقدیر و مبلغ حق تالیف چاپ اثر نیز تعلق خواهد گرفت.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان یادآورشد: هر شرکت نماینده می تواند با حداکثر سه اثر در این رقابت شرکت کند .

وی اضافه کرد: باید در انتها هر داستان ارسالی نام و سال تولد نویسنده، شغل ، اسم شهر و محل زندگی و نشانی و شماره تلفن شرکت نماینده قید شده باشد.

بابایی گفت: مهلت ارسال آثار تا انتها فروردین ماه1399 و زمان برگزاری آیین انتهای و اعطای جایزه در انتها خرداد ماه 1399 است.

وی در انتها خاطر نشان کرد: شرکت نمایندگان می توانند آثار تایپ شده خود را فقط در برنامه word و با پست الکترونیکی [email protected] ، واتس آپ samangan.book و یا به آدرس اینستا کتابخانه تلفنی رنگین کمان Semnan-phone-library ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 763

به "آهویسمنان هم به مشوقین ماندن در خانه پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آهویسمنان هم به مشوقین ماندن در خانه پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید