آیپد مینی چه زمان عرضه می گردد؟

به گزارش ایران عکس، درباره نسل نو آیپد مینی شایعه چندان محکمی وجود ندارد، بااین حال مارک گورمن از بلومبرگ مدعی شده است که نسخه نو سال جاری با پیشرفت های سخت افزاری اندک از راه می رسد.

آیپد مینی چه زمان عرضه می گردد؟

آیپد مینی 7 شاید به استفاده از تراشه A 15 Bionic ادامه دهد.

درحالی که اپل در فاصله سال های 2012 تا 2016 هر سال نسخه نوی از تبلت کوچک خود را معرفی و روانه بازار می کرد، پس از این تاریخ دیگر با به روزرسانی منظم روبه رو نشدیم. در مارس 2019 و سپتامبر 2021 نسخه های نو این تبلت معرفی شدند. با توجه به اینکه دو سال از معرفی نسل ششم آیپد مینی می گذرد، بعضی از احتمال معرفی نسل نوش در امسال میلادی خبر می دهند.

آیپد مینی 7 در 2023 یا 2024 از راه می رسد

درباره نسل نو آیپد مینی شایعه چندان محکمی وجود ندارد، بااین حال مارک گورمن از بلومبرگ مدعی شده است که نسخه نو امسال با پیشرفت های سخت افزاری اندک از راه می رسد.

مینگ-چی کو، تحلیلگر مطرح محصولات اپل هم باور دارد که فراوری انبوه آیپد مینی 7 در اواخر 2023 یا نیمه اول 2024 آغاز می گردد؛ بنابراین در زودترین زمان ممکن، در اوایل 2024 با این تبلت روبه رو خواهیم شد.

نسل کنونی آیپد مینی به تراشه A 15 Bionic مجهز شده است که البته نسبت به نمونه مورد استفاده در گوشی های اپل، فرکانس پایین تری دارد. انتظار می رود در امسال میلادی 6 دستگاه اپل با تراشه A 15 Bionic در بازار حضور داشته باشند.

این احتمال وجود دارد که آیپد مینی 7 به تراشه ای نو مجهز گردد. البته شاید اپل برای اینکه هزینه ها را پایین نگه دارد، به استفاده از چیپ قدیمی ادامه دهد. بااین حال، همچنان فاصله زیادی تا رونمایی از این محصول داریم و باید منتظر انتشار شایعات بیشتری درباره آن باشیم.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2233

به "آیپد مینی چه زمان عرضه می گردد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "آیپد مینی چه زمان عرضه می گردد؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد مینی چه زمان عرضه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید