اخلاقی: تمرین کردن در این شرایط کار راحتی نیست، با تعویق المپیک همه به ملی پوش شدن امیدوار شده اند

به گزارش ایران عکس، مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: برخی برای تمرین به کوه می فرایند، برخی دوستی پیدا کرده اند که می توانند در سالن وزنه بزنند اما در مجموع تمرین کردن در این شرایط کار راحتی نیست.

اخلاقی: تمرین کردن در این شرایط کار راحتی نیست، با تعویق المپیک همه به ملی پوش شدن امیدوار شده اند

حبیب الله اخلاقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط این روزهای فرنگی کاران گفت: همچنان با بچه ها در ارتباط هستیم، همان گروه واتس اپی هست و گزارش تمرین آنها را می گیریم، البته مشکلاتی هم وجود دارد، برخی برای تمرین به کوه می فرایند، برخی دوستی پیدا کرده اند که می توانند در سالن وزنه بزنند. تمرین کردن در این شرایط کار راحتی نیست.

وی در مورد تعویق یک ساله المپیک نیز شرح داد: بیشتر بچه های ما جوان هستند و این تعویق برای جوان ها خوب است، حالا حتی بچه هایی که شانس کمتری برای ملی پوش شدن داشتند با این تعویق نسبت به آینده امیدوار شده اند. همه برای حضور در المپیک امید دارند. بچه هایی هم که شانس شان بیشتر بود، با انگیزه تر تمرین می کنند.

قهرمان سابق تیم ملی کشتی فرنگی در مورد اینکه نگاه محمد بنا به این تعویق یک ساله چیست؟ گفت: ناراحتی یا خوشحالی از این بابت از او ندیدم. به هر حال مسئله ای است که برای همه پیش آمده و باید با آن کنار آمد. خدا کمک کند تا بتوانیم از اردیبهشت اردوها را شروع کنیم، البته همه چیز بستگی به شرایط کنترل بیماری دارد و تصمیماتی که ستاد مقابله با کرونا می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 973

به "اخلاقی: تمرین کردن در این شرایط کار راحتی نیست، با تعویق المپیک همه به ملی پوش شدن امیدوار شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخلاقی: تمرین کردن در این شرایط کار راحتی نیست، با تعویق المپیک همه به ملی پوش شدن امیدوار شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید