لغو طرح زوج و فرد تا سرانجام سال

به گزارش ایران عکس، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طرح زوج و فرد تا آخر اسفند امسال در محدوده ترافیکی و مرکزی اصفهان به منظور کاهش شیوع بیماری کرونا اجرا نخواهد شد.

لغو طرح زوج و فرد تا سرانجام سال

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، منصور شیشه فروش اظهار کرد: این مصوبه به منظور پیشگیری از بیماری کرونا در مکان های عمومی در کمیته حمل و نقل ستاد استانی مدیریت این بیماری تصویب شد.

وی اضافه نمود: طرح محدودیت زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان برای مقابله با افزایش آلودگی هوا در خیابان های مسجد سید، عبدالرزاق، خیابان بهشتی و کاشانی به سمت هسته مرکزی، خیابان نشاط، چهارراه نقاشی، چهارباغ و باغ گلدسته، حاشیه ابتدای خیابان فردوسی، شمس آبادی و آذر اجرا می گردد.

دوشنبه 14 مورد جدید از شناسایی بیماری کرونا از شهرستان های اصفهان، نایین، نجف آباد و شهرضا در استان اصفهان تایید و گزارش شد.

44 بیمار مبتلا به ویروس کرونا تا امروز در استان، به جز شهرستان های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شده اند، که از بین آنها تا کنون 6 نفر از بیمارستان ترخیص شده، 2 نفر جان باخته اند و بقیه در بیمارستان همچنان بستری هستند.

با احتساب آمار جدید مبتلایان به کرونا، تا به امروز این ویروس در 14 شهرستان استان اصفهان شناسایی شده است.

استان اصفهان 24 شهرستان دارد.

همچنین با در نظر دریافت تعداد بیماران مبتلا به این بیماری در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، تا به امروز 68 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این استان شناسایی شده اند که حدود 4 درصد از کل بیماران کشور است.

وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تا به امروز یک هزار و 501 نفر بطور قطعی در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 66 نفر فوت نموده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 857

به "لغو طرح زوج و فرد تا سرانجام سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو طرح زوج و فرد تا سرانجام سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید