استقلال بازیکنان شریفی دارد، بازیهای سنگین استقلال مانده است

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، سید صالح مصطفوی در پایان دیدار تیمش مقابل گل گهر گفت: در باره مسائل صحبت به اندازه کافی شده و ما باید به بازی ها بپردازیم.

استقلال بازیکنان شریفی دارد، بازیهای سنگین استقلال مانده است

وی بیان داشت: در باره بازی باید بگویم متاسفانه استراحت ما نسبت به بقیه تیم ها کمتر بود. ما می توانستیم فردا بازی کنیم و بازی بعدی دهم باشد، اما به هر دلیلی هیچ تغییری نسبت به زمان بندی تیم های دیگه ایجاد نمی شد، اما برای ما 3 روز یکبار بازی می گذارند و این خیلی فشار می آورد.

مربی آبی پوشان گفت: اینکه ما در بحث مالکیت کمی از تیم حریف پایین تر بودیم دلیلش خستگی بچه ها بود. باید ریکاوری خوبی کنیم تا برای بازی بعدی آماده باشند. بازیکنان ما انسان های شریفی هستند که در این شرایط نا برابر در همه زمینه ها از جان و دل مایه می گذارند و موقعیت زیادی به حریف ندادیم و موقعیت های زیادی هم خلق کردیم و استحقاق این تیم برد بود.

مصطفوی شرح داد: هنوز 6 بازی دیگر مانده فاصله امتیاز مناسبی نسبت به تیم های پایین تر ایجاد شد بازی های سنگینی داریم با تراکتور، سپاهان و آلومینیوم و هنوز چیزی تمام نشده حداکثر تلاش این است که نتایجی مناسب و درخور نام استقلال را به دست آوریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1738

به "استقلال بازیکنان شریفی دارد، بازیهای سنگین استقلال مانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال بازیکنان شریفی دارد، بازیهای سنگین استقلال مانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید