کاری که یک بازیکن پرسپولیس می نماید در شان این تیم نیست ، از یحیی به خاطر تصمیمش در مورد این بازیکن تشکر می کنم!

به گزارش ایران عکس، پیشکسوت پرسپولیس می گوید این تیم مقابل تیم هایی که ضد فوتبال بازی نمی نمایند نتایج خوبی کسب می نماید.

کاری که یک بازیکن پرسپولیس می نماید در شان این تیم نیست ، از یحیی به خاطر تصمیمش در مورد این بازیکن تشکر می کنم!

به گزارش خبرنگاران مرتضی فنونی زاده درباره پیروزی سه بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان اظهار کرد: ملوان در دهه 60 هم در انزلی و هم در تهران یقه تیم ها را را می گرفت. امروز هم فوتبال بازی کرد و چقدر خوب کار کردند. تیمی که مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کند تنبیه می گردد. به مازیار زارع تبریک می گویم. تیم آن ها جوان بود و فقط میلاد جهانی صاحب نام بود.

او ادامه داد: پرسپولیس در بین 16 تیم برترین تیم از نظر فنی است. سروش رفیعی نقطه عطف تیم است و در هر تیمی باشد ستاره آن تیم خواهد بود و از گل محمدی باید تشکر کنم که او را وارد ترکیب اصلی کرد. ما همواره با دو هافبک دفاعی بازی می کردیم و هافبک طراح نداشتیم اما اکنون با حضور سروش بهتر شدیم. حضور طرفداران نیز بسیار تاثیرگذار بود و پرسپولیس روحیه خوبی از حضور آن ها گرفت.

فنونی زاده با بیان این که 7، 8 بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت هستند اما گل محمدی نباید ریسک کند، مطرح نمود: باید در 5 بازی به جای مانده همین روند را ادامه دهند و به نتایج دیگر تیم ها کار نداشته باشند. امکان دارد جایگاه ها در بالای جدول تغییر کند. بازیکنان باید متمرکز بازی نمایند تا در بازی با استقلال هم نتیجه بگیرند. سپاهان هم در شرایط خوبی است و بازی های راحت تری دارد اما بازی مقابل تیم هایی که در نزدیکی سقوط هستند سخت است چون انتحاری بازی می نمایند.

او افزود: من فقط تعجب کردم که عمری بین دو نیمه بیرون آمد. البته درباره عمری باید بگویم این بازیکن خیلی خودش را زمین می اندازد و برای پرسپولیس این خوب نیست. پرسپولیس باید فنی و با تاکتیک مثل قدیم گلزنی کند. مهاجمان پرسپولیس در جریان بازی و با تکنیک و تاکتیک گلزنی نمی نمایند و این زیبنده پرسپولیس نیست.

پیشکسوت پرسپولیس درباره کورس قهرمانی گفت: فوتبال به حوادث وابسته است و هیچ چیزی تعیین نیست. روز اول گفتم قهرمان با تفاضل گل تعیین می گردد و شاید این اتفاق رخ دهد. شرایط سپاهان خیلی بهتر دیگر تیم هاست اما هیچ چیزی تعیین نیست. کادر فنی از نظر روحی بسیار به تیم یاری نموده است. ما در نیم فصل اول مالکیت توپ را داشتیم اما مساوی می کردیم یا می باختیم. باید بیشتر موقعیت سازی کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 فروردین 1402 بروزرسانی: 18 فروردین 1402 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2229

به "کاری که یک بازیکن پرسپولیس می نماید در شان این تیم نیست ، از یحیی به خاطر تصمیمش در مورد این بازیکن تشکر می کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاری که یک بازیکن پرسپولیس می نماید در شان این تیم نیست ، از یحیی به خاطر تصمیمش در مورد این بازیکن تشکر می کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید