استقلال برای فراز کمالوند سکوی پرتاب شد؛ مدیرعامل تیم باید درباره جدایی کمالوند جوابگو باشد

به گزارش ایران عکس، تهران(پانا) - عضو کمیته فنی باشگاه استقلال معتقد است ضعف دفاعی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا معین شده و اگر این ضعف رفع نشود، حریف ها با استفاده از همین موضوع به استقلال ضربه خواهند زد.

استقلال برای فراز کمالوند سکوی پرتاب شد؛ مدیرعامل تیم باید درباره جدایی کمالوند جوابگو باشد

در آخرین بازی از هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران، استقلال باید در ملاقاتی خانگی در استادیوم آزادی به مصاف تیم پایین جدولی ذوب آهن اصفهان برود، ملاقاتی که 3 امتیاز آن با توجه به در پیش بودن دربی، برای استقلالی ها حیاتی است و از سمت دیگر ذوب آهن هم برای فرار از ته جدول باید با برد زمین را ترک کند.

محمد نوری در گفت وگو با خبرنگار پانا، درباره ملاقات امشب استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: این ملاقات برای استقلال اهمیت زیادی دارد و آغاز بسیار مهمی پس از لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و طبیعتاً نتیجه آن هم اهمیت زیادی دارد. استقلال پس از صدرنشینی در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر به میدان می رود، مسلماً از روحیه بالایی برخوردار است و خودش را برای مصاف با پرسپولیس در دربی آماده می نماید. سه امتیاز این بازی برای بالا نگه داشتن روحیه استقلالی ها اهمیت دارد.

وی ادامه داد: بدون شک اگر استقلال از ملاقات مقابل ذوب آهن نتیجه لازم را نگیرد، کار برای آن ها سخت می گردد، این بازی در فرایند موفقیت تیم استقلال نقش پررنگی دارد. بازیکنان استقلال باید بدانند کار در لیگ قهرمانان آسیا فعلاً به خاتمه رسیده و لیگ برتر خیلی متفاوت است، بنابراین نباید در آن فضا بمانند و به موفقیت در لیگ برتر فکر نمایند. به نظرم مهم ترین وظیفه کادر فنی در شرایط فعلی خارج کردن بازیکنان از فضای لیگ قهرمانان آسیا است.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در ادامه با اشاره به نزدیک بودن دربی تهران گفت: هر دو تیم قبل از دربی به میدان می فرایند، به همین خاطر من فکر می کنم بازی مقابل ذوب آهن از ملاقات برابر پرسپولیس اهمیت بیشتری دارد به این خاطر که نتیجه ملاقات استقلال مقابل ذوب آهن در نتیجه دربی تأثیر زیادی خواهد داشت. استقلال برای حضور قدرتمند در دربی باید نتیجه خوبی مقابل ذوب آهن کسب کند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به ضعف استقلال در خط دفاعی مطرح کرد: متأسفانه در لیگ قهرمانان آسیا هم دیدیم استقلال در خط دفاعی ضعف داشت، قطعاً تیم های لیگ فزونی هم از این موضوع اطلاع دارند و برای آن هم برنامه ریزی خواهند کرد، کادر فنی استقلال باید هر چه سریع تر این ضعف را رفع کند در غیر این صورت این موضوع پاشنه آشیل استقلال خواهد شد و در تمامی مسابقات به تیم ضربه می زند.

محمد نوری در خاتمه در واکنس به جدایی فراز کمالوند اظهار کرد: استقلال برای فراز کمالوند، سکوی پرتاب بود. نمی دانم مدیران باشگاه چه بندی در قرارداد او قرار دادند که او به راحتی از تیم جدا شد. باید مدیرعامل استقلال جوابگو باشد. تفکرات کمالوند به مجیدی نزدیک بود و توانست تجربیات خود را به او انتقال دهد، البته به اعتقاد من استقلال در نبود کمالوند از لحاظ فنی، ضربه نمی خورد چرا که موفقیت های که تیم به دست آورده تنها مختص به یک نفر نبوده و بر اساس یک کار گروهی انجام شده است.

مصاحبه از: علیرضا دهقانی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1672

به "استقلال برای فراز کمالوند سکوی پرتاب شد؛ مدیرعامل تیم باید درباره جدایی کمالوند جوابگو باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال برای فراز کمالوند سکوی پرتاب شد؛ مدیرعامل تیم باید درباره جدایی کمالوند جوابگو باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید