پرسپولیس در چه صورتی امشب قهرمان می گردد؟

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران: هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر ایران امشب با برگزاری 8 ملاقات به صورت همزمان پیگیری می گردد که در حساس ترین ملاقات، پرسپولیس در استادیوم آزادی میزبان تیم تراکتور است.

پرسپولیس در چه صورتی امشب قهرمان می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، اهمیت این ملاقات به علت صندلی دو تیم در جدول رده بندی است؛ پرسپولیس تا به حال از 28 بازی 61 امتیازی و صدرنشین است. اختلاف شاگردان یحیی گل محمدی با سپاهان، تیم دوم جدول، 2 امتیاز است و نتیجه بازی امشب می تواند روی معادلات قهرمانی تاثیر بگذارد. تراکتور هم فعلا تیم چهارم جدول رده بندی است و اگر بتواند پرسپولیس را شکست دهد می تواند همچنان به کسب سهمیه آسیا برای فصل آینده، خوش بین باشد.

با وجود رقابت تنگاتنگی که بین پرسپولیس و سپاهان وجود دارد، اما شاگردان گل محمدی این فرصت را دارند تا همین امشب جشن قهرمانی برپا نمایند. از آنجا که بدون احتساب بازی های امشب، فقط یک هفته دیگر به جای مانده، پرسپولیس اگر امشب برنده گردد و سپاهان نتواند در دربی اصفهان برابر ذوب آهن پیروز گردد، آن وقت پرسپولیس همین امشب قهرمان می گردد.

در واقع پرسپولیس اگر برنده گردد 64 امتیازی می گردد و منتظر نتیجه ملاقات سپاهان - ذوب آهن می ماند؛ اگر سپاهان ببازد که همان 59 امتیازی می ماند و اگر هم مساوی کند 60 امتیازی می گردد. در نتیجه، چون فقط یک بازی دیگر باقی می ماند، پرسپولیس جام قهرمانی را یک هفته زودتر به دست می آورد.

برنامه بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر

پرسپولیس - تراکتور 21.15

مس رفسنجان - پدیده 21.15

ماشین سازی - پیکان 21.15

سایپا - آلومینیوم 21.15

نفت مسجد سلیمان - گل گهرسیرجان 21.15

فولاد - صنعت نفت 21.15

نساجی مازندران - استقلال 21.15

سپاهان - ذوب آهن 21.15

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1753

به "پرسپولیس در چه صورتی امشب قهرمان می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در چه صورتی امشب قهرمان می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید