ناصر محمدخانی: تغییر سرمربی پرسپولیس پول دور ریختن است

به گزارش ایران عکس، پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان به دنبال گل بود و خوب حمله می کرد اما اصلاً به فکر دفاع نبود و در برخی صحنه ها فقط 3-2 نفر در دفاع حضور داشتند. صفر امتیاز بهتر است یا یک امتیاز؟ بهتر بود پرسپولیس ابتدا حواسش را به دفاع جمع می کرد تا اینکه فقط بخواهد حمله کند و روی ضد حمله گل بخورد. ا

ناصر محمدخانی: تغییر سرمربی پرسپولیس پول دور ریختن است

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با وجود انتقاد از عملکرد این تیم گفت: نمی شود که بعد از 11 هفته مربی چند میلیاردی را تغییر داد.

ناصر محمدخانی در گفت و گو با تسنیم, درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر, گفت: اگر تیم در این بازی خارج از خانه شکست می خورد, می گفتیم حریف از امتیاز میزبانی اش استفاده کرده اما پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شکست خورد. پرسپولیس مقابل هوادارانش باید در هر بازی پیروز شود اما اگر قرار باشد در آزادی شکست بخورد کار برای قهرمانی خیلی سخت می شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان به دنبال گل بود و خوب حمله می کرد اما اصلاً به فکر دفاع نبود و در برخی صحنه ها فقط 3-2 نفر در دفاع حضور داشتند. صفر امتیاز بهتر است یا یک امتیاز؟ بهتر بود پرسپولیس ابتدا حواسش را به دفاع جمع می کرد تا اینکه فقط بخواهد حمله کند و روی ضد حمله گل بخورد. این شکست برای پرسپولیس در آزادی خیلی بد است و تماشاگر انتظار ندارد تیمش که 3 دوره پیاپی قهرمان لیگ شده مقابل تیمی که مدعی نیست شکست بخورد. این عملکرد مد نظر هوادار نیست.

کاپیتان پیشین پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس در 11 هفته 4 باخت داشته و این عملکرد خیلی ضعیفی است. در خط حمله با مشکل گلزنی روبه رو هستیم. اگر مهدی ترابی آن تک به تک به را گل می کرد فرایند بازی تغییر می کرد. 7 متر و 20 سانت دروازه مقابل ترابی بود اما توبش را به تیر دروازه زد, اگر آن توپ گل می شد شاید 2 گل دیگر هم روی ضد حمله به ثمر می رساندیم ولی این توپ گل نشد و برعکس روی ضد حمله از حریف گل خوردیم.

محمدخانی درباره اینکه با توجه به اعتراض هواداران پرسپولیس به کالدرون آیا این باشگاه باید به دنبال تغییر سرمربی باشد, گفت: به نظر من خیر, چون تغییر مربی در حال حاضر پول دور ریختن است. یعنی این قدر پول به کالدرون داده شود برای 12-11 بازی؟ تغییر مربی در این زمان برای باشگاه هزینه بر است و اصلاً باشگاه نمی تواند این پول را بپردازد. با این شرایط کالدرون باید حداقل یک فصل در پرسپولیس باشد و در نیم فصل نیز شرایط تیم بهتر شود. این نمی شود که مربی چند میلیارد بگیرد و بعد از 11 هفته برود و باشگاه یکی دیگر را بیاورد. باشگاه باید یک فصل به کالدرون زمان بدهد و اگر نتیجه گرفته نشد, آن وقت هیئت مدیره و مدیرعامل باید برای شرایط کادر فنی تصمیم گیری کند.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره دو شکست تیم ملی مقابل بحرین و عراق در انتخابی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر, گفت: نباید در این مرحله مسئله ای داشته باشیم و همیشه تیم های ملی ما در این مرحله راحت از گروه های شان صعود کرده اند. مشکل اصلی مرحله بعد است که قدرت های آسیا همگی حضور خواهند داشت. در این مرحله تیم ملی مقابل بحرین و عراق در تهران به پیروزی می رسد و صعود می کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 574

به "ناصر محمدخانی: تغییر سرمربی پرسپولیس پول دور ریختن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناصر محمدخانی: تغییر سرمربی پرسپولیس پول دور ریختن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید