اعزام تیم اسکیت بانوان به مسابقات جهانی چین

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران: نایب رئیس فدراسیون اسکیت با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی اسکیت بانوان کشور به میزبانی شیراز گفت: افراد برگزیده این مسابقات در اواخر شهریور ماه 93 به مسابقات چین اعزام می شوند.

اعزام تیم اسکیت بانوان به مسابقات جهانی چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از شیراز، نائب رئیس فدراسیون اسکیت در حاشیه آئین افتتاحیه مسابقات اسکیت بانوان کشور در جمع خبرنگاران با اشاره بهه هدف برگزاری این مسابقات اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد رقابت سالم و انگیزه در بین ورزشکاران و ارزیابی سطح کیفی و در نهایت انتخاب آنها برای تیم ملی کشورمان است.

نائب رئیس فدراسیون اسکیت اضافه کرد: افراد برگزیده شده در اواخر شهریور ماه سال 93 به مسابقات چین اعزام می شوند.

وی با اشاره به سطح مسابقات مطرح کرد: به دلیل تمرینات ویژه ورزشکاران و کوشش های مربیان، خوشبختانه مسابقات سال جاری از سطح بالایی برخوردار است.

نائب رئیس فدراسیون اسکیت کشور با اشاره به برنامه های سال آینده فدراسیون اسکیت اعلام کرد: فدراسیون اسکیت قرار است تمام کوشش های خود را به آموزش معطوف کند که به همین دلیل از وجود مربیان خارجی استفاده می نماید.

نائب رئیس هیئت اسکیت فارس نیز گفت: از امروز شیراز به مدت دو روز میزبان برگزاری یک دوره مسابقات اسکیت بانوان است که در سالن بعثت انجام می گردد.

سهیلا حسن خواه گفت: این مسابقات با حضور 21 استان و 65 شرکت کننده از سراسر کشور در دو رده جوانان و بزرگسالان و با حضور معاون ورزش و جوانان استان فارس و نائب رئیس فدراسیون اسکیت کشور برگزار شده است.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 388

به "اعزام تیم اسکیت بانوان به مسابقات جهانی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم اسکیت بانوان به مسابقات جهانی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید