با مانیتور های مجذوب کننده هوآوی آشنا شوید

به گزارش ایران عکس، یکی از جذابترین اعضای خانواده مانیتور های هوآوی مدل MateView است. مانیتوری با ظاهر مینیمال که علاوه بر عملکرد کم نظیر، می تواند ظاهری بسیار شیک و خاص به میز یا دفتر کارتان ببخشد. این مانیتور صفحه 28.2 اینچی با حاشیه های بسیار باریک دارد و از وضوح تصویر 4K+ با نسبت تصویر 3:2 بهره می برد.

با مانیتور های مجذوب کننده هوآوی آشنا شوید

شرکت هوآوی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فناوری در جهان، میخواهد با ارائه گستره وسیعی از محصولات و ابزار ها با سیستم عامل های یکپارچه به هوشمندتر شدن زندگی، کار، ورزش، سرگرمی و تمام ابعاد زندگی انسان ها یاری کند و به طور خلاصه یک زیست بوم کامل برای آن ها بسازد.

یکی از اجزای این زیست بوم سوپردیوایس هوآوی، مانیتور است که در حال حاضر چهار مدل از آن ها برای کاربری های مختلف در بازار ها موجود هستند که در این مقاله به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت. بعلاوه آنالیز کوتاهی خواهیم داشت که هرکدام از این مانیتور ها برای چه نوع کاربری ایدئال است.

یکی از مجذوب کنندهترین اعضای خانواده مانیتور های هوآوی مدل MateView است. مانیتوری با ظاهر مینیمال که علاوه بر عملکرد کم نظیر، می تواند ظاهری بسیار شیک و خاص به میز یا دفتر کارتان ببخشد. این مانیتور صفحه 28.2 اینچی با حاشیه های بسیار باریک دارد و از وضوح تصویر 4K+ با نسبت تصویر 3:2 بهره می برد.

اگر روشنایی 500 نیت، قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ و پوشش رنگی 98% DCI-P3 و 100% sRGB را هم به این تعیینات اضافه کنیم کاملا تعیین است که MateView می تواند انتخابی کاملا ایدئال و فوق العاده برای طراحان و گرافیست ها باشد.

چراکه رنگ های فراوری شده روی این صفحه نمایش بسیار به واقعیت نزدیک هستند و با نمونه چاپ شده کاملا برابری می نمایند. از دیگر امکانات این مانیتور می توان به قابلیت های اتصال آن اشاره نمود که به وسیله درگاه USB-C یا به صورت بدون سیم انجام می گیرد.

به این ترتیب که با استفاده از یک کابل USB-C (که داخل جعبه محصول وجود دارد) می توان مانیتور را به کیس یا لپ تاپ های دارای پورت USB-C یا تاندربولت (نظیر مک بوک پرو اپل یا کارت های گرافیکی مجهز به این درگاه) متصل کرد.

در این حالت می توان بالاترین کیفیت یعنی 4K+ را روی این مانیتور خروجی گرفت. بعلاوه این مانیتور به واسطه چیپ NFC می تواند به صورت بی سیم به دیگر محصولات هوآوی از جمله گوشی موبایل یا لپ تاپ متصل گردد. بعلاوه MateView به دو اسپیکر و دو میکروفون مجهز شده که در پایه آن تعبیه شده اند.

گیمر های حرفه ای به همان میزان که به تهیه سخت افزار های قدرتمند توجه دارند، در انتخاب مانیتور هم دقت بالایی به خرج می دهند. چراکه یک مانیتور باکیفیت و طراحی شده مخصوص بازی، می تواند تمام قدرت سخت افزار ها را به نمایش بکشد.

مانیتور MateView GT محصولی قدرتمند و حرفه ای است که برای گیمر ها طراحی شده و از قابلیت های متعددی بهره می برد. اولین نکته ای که درباره این مانیتور جلب توجه می نماید صفحه نمایش خمیده آن است. این مانیتور از یک صفحه 34 اینچی عریض با نسبت تصویر 21:9 کیفیت تصویر 3K بهره می برد که ترکیبی عالی برای بازی کردن است.

اما شاخص ترین ویژگی MateView GT نرخ به روز رسانی تصویر 165 هرتزی آن است. این نرخ به روز رسانی بالا یاری بسیاری به اجرای روان بازی ها می نماید و عملکرد آن به این ترتیب است که در هر ثانیه 165 مرتبه تصویر به روز رسانی شده و به این ترتیب کوچکترین حرکات هم قابل مشاهده هستند.

این ویژگی به خصوص در بازی های تیراندازی اول شخص بسیار کارآمد است. در نظر داشته باشید که نرخ به روز رسانی تصویر در بیشتر مانیتور ها 60 یا 90 هرتز است. این مانیتور با شدت نور 350 نیت، پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 و کنتراست 4000:1 توانایی نمایش عالی رنگ ها و فضا های تیره است.

اما یک قابلیت مجذوب کننده هم در MateView GT تحت عنوان Dark Field Control وجود دارد که به صورت اتوماتیک فضا های تاریک را پرنورتر نمایش می دهد و از این طریق رقبای شما شانس کمتری دارند که در نقاط تاریک پنهان شده و از چشم شما دور بمانند.

این مانیتور مجهز به یک ساندبار قدرتمند روی پایه است که به صورت یکپارچه طراحی شده و شما را کاملا از خرید اسپیکر های مجزا بی احتیاج می نماید.

این مانیتور عضو کوچک خانواده MateView GT به شمار می رود و مخصوص آن دسته از گیمر هایی است که دوست دارند از امکانات مجذوب کننده این سری بهره مند شوند، اما قصد دارند یک سیستم مخصوص بازی میان رده خریداری نمایند.

همانطور که از نام این محصول پیداست به یک صفحه نمایش 27 اینچی با پنل خمیده مجهز شده است. این مانیتور نسبت تصویر 16:9 با کیفیت تصویر 2K دارد و همچون مدل 34 اینچی، از نرخ به روز رسانی تصویر 165 هرتزی بهره می برد.

این قابلیت در رده قیمتی MateView GT 27-inch ویژگی بسیار عالی به شمار می رود و از این بابت رقبای انگشت شماری برای این محصول وجود دارد. قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ، روشنایی 350 نیت، پوشش رنگی 90% DCI-P3 و 100% sRGB و پشتیبانی از تکنولوژی HDR از دیگر تعیینات این مانیتور هوآوی است.

در نهایت نوبت به معرفی مانیتور 23.8 اینچی فول اچ دی هوآوی می رسد که یک محصول مالی است. این مانیتور خوش ساخت گزینه ای ایدئال برای کاربری های روزمره اداری و خانگی است و از طراحی ساده و قابلیت های کاربردی بهره می برد.

در طراحی و ساخت این مانیتور از پنل IPS استفاده شده که کیفیت تصویر بالا و زاویه دید گسترده ای را نتیجه می دهد. بعلاوه روشنایی 150 نیت در کنار این پنل به شما یاری می نماید حتی در محیط های اداری پرنور هم به راحتی بتوانید از این مانیتور بهره ببرید.

مانیتور Display 23.8 هوآوی از دو تکنولوژی کاهنده نور آبی تصاویر با گواهینامه TÜV Rheinland و Flicker Free بهره می برد که به شما یاری می نمایند در استفاده های طولانی مدت کمتر دچار خستگی و آسیب دیدگی چشم شوید.

منبع: فرادید
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2053

به "با مانیتور های مجذوب کننده هوآوی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مانیتور های مجذوب کننده هوآوی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید