برگزاری مسابقه ملی خانه علی(ع) به مناسبت اعیاد شعبانیه، تبدیل تهدید کرونا به فرصت جشن های خانگی

به گزارش ایران عکس، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: افراد می توانند جشنی بسیار ساده با حضور اعضای خانواده در خانه برگزار نموده و تصاویر یا فیلم آن را به وسیله اپلیکیشن موسسه حضرت خدیجه (س) ارسال نمایند.

برگزاری مسابقه ملی خانه علی(ع) به مناسبت اعیاد شعبانیه، تبدیل تهدید کرونا به فرصت جشن های خانگی

جهت دریافت خدمات مدل آلاچیق باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

طاهره فهیمی نجم در تبادل نظر با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران ، با اشاره به اینکه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از سوی سازمان مرکزی به عنوان مجری برگزاری مسابقات ملی برای دانشجویان نخبه و همچنین دو مسابقه ملی برای دانش آموزان مدارس سما معرفی شده است، اظهار کرد: در این راستا، مسابقه ملی خانه علی(علیه السلام) به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار می گردد .

وی اضافه نمود: این روزها که به دلیل شیوع بیماری کووید-19 امکان حضور نسل جوان و نوجوان در محیط های خارج از منزل میسر نیست؛ اتاق فکری با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران مرکزی و موسسه حضرت خدیجه (س) تشکیل و تصمیم به برگزاری مسابقه ای با موضوع اعیاد رجب و شعبانیه گرفته شد؛ باید تهدید کرونا را به فرصت برگزاری جشن های خانگی تبدیل کرد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه بسیار ساده و برای تمامی خانواده های ایرانی میسر است، گفت: همانطور که در تیزر مسابقه معین است، افراد می توانند جشنی بسیار ساده با حضور اعضای خانواده در خانه برگزار نموده و تصاویر یا فیلم آن را به وسیله اپلیکیشن موسسه حضرت خدیجه (س) ارسال نمایند.

فهیمی نجم ادامه داد: این اپلیکیشن در سایت بازار و گوگل پلی قابل دسترس است و دانشجویان و دانش آموزان توجه داشته باشند که تصاویر مسابقه فقط از جشن های خانگی باشد و با هر آنچه که در منزل دارند، جشن خود را برگزار نمایند؛ به بهترین آثار از طرف باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران مرکزی و موسسه حضرت خدیجه (س) جوایز ارزشمندی همزمان با نیمه رمضان و شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) اهدا خواهد شد.

وی اظهار داشت: امیدواریم با حفظ نکات بهداشتی، ماندن در خانه و توسل به اهل بیت (ع)، ویروس منحوس کرونا از سراسر دنیا رخت بر بندد. بنده از همه خانواده ها درخواست ویژه دارم که در شب و روز نیمه شعبان جشن کوچکی را در منزل خود برپا نمایند و یک صدا برای ظهور منجی عالم بشریت مهدی فاطمه (عج) دعا نمایند.

لازم به ذکر است، مسابقه ملی خانه علی(ع) ویژه اعیاد شعبانیه در دوران قرنطینه خانگی برگزار می گردد که تیزر این مسابقه را می توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

انتهای پیغام/4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 796

به "برگزاری مسابقه ملی خانه علی(ع) به مناسبت اعیاد شعبانیه، تبدیل تهدید کرونا به فرصت جشن های خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه ملی خانه علی(ع) به مناسبت اعیاد شعبانیه، تبدیل تهدید کرونا به فرصت جشن های خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید