بهبود کیفیت آب های خانگی امکان پذیر می گردد

به گزارش ایران عکس، یک زوج محقق در راستای ارائه راهکار هایی برای بهبود کیفیت آب های خانگی، در سیاتل آمریکا برنامه خود را ارائه دادند.

بهبود کیفیت آب های خانگی امکان پذیر می گردد

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، یک گروه تحقیقاتی راه چاره های پیچیده و ساده ای را برای بهبود سلامت آب در نشست سالانه انجمن پیشرفت علوم آمریکا (AAAS) در سیاتل، ارائه داده اند. سارا یانگ جولیوس لکسز از دانشگاه نورث وست در این نشسته حاضربودند و اطلاعات جدیدی را برای دستیابی به این مسئله جهانی ارائه دادند.

لکسز دانشیار مهندسی شیمی و بیولوژیکی دانشکده مهندسی مک کورمیک در شمال غربی، در حال ایجاد یک فناوری جدید است تا به افراد سراسر جهان اجازه دهد، کیفیت آب خانه خود را ارزان، سریع و راحت کنترل نمایند.

در یک سنجش ساده از آزمایش آب های خانگی، یانگ، دانشیار انسان شناسی در دانشگاه نورث وست در خصوص مقیاس تجربی ناسالم بودن آب های خانگی (HWISE.org)، اولین مقیاس سنجش جهانی برای اندازه گیری تجربی سطح دسترسی و استفاده از آب های خانگی، بحث کرد. یانگ همچنین فعالیت هایی برای توسعه مقیاس HWISE انجام داده است که مقایسه کمی پیامد های اجتماعی، سیاسی، مالی و بهداشتی ناشی از ناسالم بودن آب های خانگی را ارائه می دهد.

هر دو سخنرانی در بخش مدیریت آب: ابزار های جدید برای توسعه پایدار ارائه شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 830

به "بهبود کیفیت آب های خانگی امکان پذیر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود کیفیت آب های خانگی امکان پذیر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید