بیانیه باشگاه گل گهر درباره محکومیتش در پرونده بازیکن گابنی

به گزارش ایران عکس، باشگاه گل گهر سیرجان پایان به رای صادرشده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

بیانیه باشگاه گل گهر درباره محکومیتش در پرونده بازیکن گابنی

به گزارش خبرنگاران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پنجشنبه هفته گذشته رای مربوط به شکایت باشگاه های استقلال، سپاهان و پیکان در رابطه با غیرقانونی بودن حضور بازیکن گابنی گل گهر را صادر کرد. بر اساس این رای نتایج دیدارهای گل گهر مقابل این سه تیم سه بر صفر اعلام شد. بعلاوه گل گهر سیرجان به پرداخت هفت میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیران باشگاه گل گهر از زمان صدور رای راجع به این رای موضع گیری نکردند تا امروز (شنبه) که بالاخره با صدور بیانیه ای نسبت به رای کمیته انضباطی واکنش نشان دادند. بیانیه باشگاه گل گهر به توضیح زیر است:

باشگاه گل گهر سیرجان در طول دوران حیات خود با نگاه ویژه به توسعه ورزش، مجموعه ای دور از جنجال و هیاهو بوده است.

در پاسخ به کلیه تماس ها، شایعات، گفته ها و نقل قول های احتمالی، باشگاه گل گهر تاکید می نماید که احقاق حق خود پس از رای اخیر کمیته محترم انضباطی را تنها از مجاری قانونی دنبال خواهد نمود و به وجود عدالت در فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف و سایر مراجع رسیدگی کماکان امیدوار است.

گفتنی است آن چه در خصوص پرونده بازیکن گابنی استخدام شده در باشگاه گل گهر اتفاق افتاده، شامل عوامل پیچیده ای است که هزینه ای غیرضروری را بر مدیریت باشگاه تحمیل نموده است. حال آن که این باشگاه و عوامل اجرایی به شهادت مکاتبات رسمی و جلسات خود در پی کشف حقیقت در خصوص این بازیکن و به کارگیری او از راه قانون بوده و هرگز تخطی عدول از آن چه سازمان لیگ برتر فوتبال ایران برای معین صلاحیت بازیکنان خارجی در نظر گرفته، نبوده و به همین علت این بازیکن دیرتر از حد معمول به جمع نفرات اضافه شده است.

اگر در این راستا اشتباهاتی هم اتفاق افتاده و اطلاعات غلطی نیز به وسیله کارگزار رسمی خارجی بازیکن یا فدراسیون گابن سهوا (یا عامدانه) باعث بروز اتفاقاتی در جریان عقد این قرارداد (با باشگاه) شده که مورد تایید ما نیست.

با این حال باشگاه گل گهر در تمام مکاتبات موجود خود با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست معین شرایط بازیکن و آنالیز شرایط او مبنی بر صلاحیت حضور در لیگ فوتبال ایران را داشته و در مکاتبه با فدراسیون فوتبال گابن قصوری متوجه این مجموعه نیست؛ چرا که در صدور کارت بازی چیزی جز استعلام و شارع قانون مد نظر ما نبوده است.

انتظار می رود با توجه به لزوم انجام رقابت در لیگ برتر فوتبال ایران در شرایط عادلانه به حکم کمیته محترم انضباطی بازنگری گردد.

در شرایطی که گل گهر با احساس تضییع حق، روندهای قانونی را در پی خواهد گرفت تاکید می کنیم که نگاه ویژه و عدالت محور به فوتبال در فدراسیون آقای شهاب الدین عزیزی خادم منجر به اصلاح امور جاری در کل و صد البته آنالیز های دقیق تر و اعلام آرای منصفانه در کلیه پرونده ها اعم از این پرونده و سایر موارد خواهد شد.

در انتها تاکید می کنیم که باشگاه گل گهر بدون هیاهو از ظرفیت قانونی پیش بینی شده برای اثبات حقانیت خود استفاده خواهد نمود و بدین وسیله از رسانه ها و علاقمندان و طرفداران فوتبال انتظار داریم که در در آرامش و بدون فضاسازی در این راستا به ایجاد رقابت عادلانه در فوتبال یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2049

به "بیانیه باشگاه گل گهر درباره محکومیتش در پرونده بازیکن گابنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه گل گهر درباره محکومیتش در پرونده بازیکن گابنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید