فرصت 36 روزه شاگردان مجیدی برای جدال با الهلال

به گزارش ایران عکس، اگر آبی پوشان مرکز به فینال جام حذفی راه پیدا نمایند، پس از آن دقیقاً فقط 36 روزتا زمان رویارویی با الهلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا فرصت دارند

فرصت 36 روزه شاگردان مجیدی برای جدال با الهلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، زمان برگزاری جدال نهایی جام حذفی اعلام شد و طبق برنامه، دو تیمی که به فینال می رسند باید روز 18 مرداد برای به دست آوردن کاپ قهرمانی به مصاف همدیگر بروند. اگرچه استقلال هنوز روی کاغذ برای فتح لیگ برتر شانس دارد ولی واقعیت امر این است که احتمال وقوع چنین اتفاقی زیاد نیست و به همین دلیل خود استقلالی ها هم در مصاحبه های خود از اهمیت ویژه جام حذفی صحبت می نمایند و می دانند در صورت فتح این مسابقات، رضایت طرفداران تا حد قابل ملاحظه ای افزایش پیدا خواهد نمود.

به طور کلی تابستان سال جاری برای استقلال و نمایندگان به جای مانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا فوق العاده شلوغ و پرترافیک است. طبق همین برنامه که اعلام شده، اگر شاگردان فرهاد مجیدی به فینال جام حذفی راه پیدا نمایند، پس از آن دقیقاً فقط 36 روزتا زمان رویارویی با الهلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا فرصت دارند و باید در این فرصت کم تعطیلات تابستانی داشته باشند، بازیکنان تازه به خدمت بگیرند، بدنسازی ابتدای فصل را انجام دهند و مهم تر از همه اینکه برای تقابل با نماینده عربستان به هماهنگی تاکتیکی برسند.

روزهای بسیار پرفشاری که حتی اگر همه چیز هم سر جای خود باشد و مسائل غیرمنتظره ای نظیر اختلافات داخلی، مصدومیت های مهره های کلیدی، جدایی بازیکنان مؤثر، بسته شدن پنجره جابجایی و .... رخ ندهد، باز هم شرایط فوق العاده سخت است و جای اشتباه در آن وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1716

به "فرصت 36 روزه شاگردان مجیدی برای جدال با الهلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت 36 روزه شاگردان مجیدی برای جدال با الهلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید