بیش از 400 هزار نصب برای 25 بازی ایرانی

به گزارش ایران عکس، پویش بازینو که با رویکرد حمایت از بازی های موبایلی ایرانی و یاری به جذب کاربر برای آنها همزمان با شروع سال 1400 کار خود را شروع کرد، در آخرین روز فروردین ماه با آمار بیش از 400 هزار نصب برای 25 بازی حاضر در کمپین در نخستین گام به کار خود خاتمه داد.

بیش از 400 هزار نصب برای 25 بازی ایرانی

پویش نوروزی بازینو با شعار سال نو، بازی نو برای نخستین بار توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای و با هدف حمایت از بازی های موبایلی برتر ایرانی کار خود را از اول فروردین 1400 شروع کرد. در طراحی این پویش از ابزارهای بازاریابی دیجیتال حوزه بازی استفاده شد تا کسانی که کاربر اپلیکیشن های موبایلی و رسانه های اجتماعی هستند، از تبلیغات معرفی بازی ها در این بسترهای تعاملی استفاده نمایند.

بازی هایی با سبک های متنوع و متناسب با سلایق مختلف کاربران اعم از ورزشی، کلماتی، پازل، استراتژی و رانندگی در این پویش شرکت نموده اند. همچنین کاربران شبکه های اجتماعی به وسیله شبکه های اجتماعی با بازی های این پویش آشنا شدند و امکان دسترسی و نصب بازی ها برایشان فراهم شد.

دراین راستا به نقل از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، سید صادق پژمان -مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای- با بیان اینکه طراحی پویش بازینو همگام با سیاست گذاری های بنیاد مبنی بر حمایت از تولیدنمایندگان داخلی و تشویق آنها به ارائه تولیدات با کیفیت انجام شد، گفت: در طراحی این پویش دو هدف اصلی حمایت از تولیدنمایندگان داخلی بازی های موبایلی و توجه به اوقات فراغت و سرگرم کردن کاربران در ایام تعطیلات نوروز با توجه به شرایط کرونایی کشور مورد توجه نهاده شد.

وی ادامه داد: بیش از 400 هزار نصب برای 25 بازی حاضر در کمپین بازینو در بازه زمانی یک ماهه نشان می دهد که به هدف اصلی این رویداد یعنی انجام تبلیغات برای بازی های موبایلی ایرانی و افزایش تعداد کاربران شان دست پیدا نموده ایم. حجم عمده معرفی این پویش برای کاربران به وسیله تبلیغات میان برنامه ای و میان ویدئویی مبتنی بر بازاریابی دیجیتال و به صورت آنلاین رخ داد و براساس آمارها بیش از 700 میلیون بار محتوای پویش نوروزی بازینو به وسیله تبلیغات میان برنامه ای و میان ویدئویی بازدید شده است. همچنین بیش از 5 میلیون بار محتوای پویش نوروزی بازینو در اینستاگرام بازدید شده است.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای همچنین با اشاره به جوایز پویش نوروزی بازینو به ارزش تقریبی 300 میلیون تومان و جذب حمایت به ارزش بیش از 1.5 میلیارد تومان، گفت: در ایام برگزاری این رویداد بیش از 9000 نفر در سایت بازینو به قصد شرکت در قرعه کشی جوایز، ثبت نام نموده اند و بیش از 500 هزار بار نیز از سایت بازینو بازدید شده است.

پژمان ادامه داد: 25 بازی حاضر در این پویش مجوزهای انتشار و رده بندی سنی را داشتند. از ویژگی های مهم این بازی ها، توجه به سلیقه های متفاوت کاربران و گروه های مختلف سنی بود تا خانواده ها بتوانند در ایام تعطیلات نوروز و ادامه این تعطیلات به دلیل وخامت شرایط کرونایی کشور، در منزل سرگرم شوند.

وی در سرانجام اضافه کرد: هر اندازه بتوانیم سهم بیشتری از بازی های باکیفیت ایرانی برای کاربران در اختیار بگیریم، به همان نسبت سهم نفوذ بازی های خارجی در بازار داخل کمتر می گردد. پویش بازینو نیز به همین دلیل برای نخستین بار طراحی و اجرا شد و امیدواریم بتوانیم در سال های آینده نیز آن را با سازوکار بهتر و قوی تر ادامه دهیم. مراسم قرعه کشی جوایز و اعلام برندگان این پویش به زودی توسط بنیاد برگزار می گردد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1625

به "بیش از 400 هزار نصب برای 25 بازی ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 400 هزار نصب برای 25 بازی ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید