تایلند، میزبان انجمن گردشگری ASEAN در چیانگ مای

به گزارش ایران عکس، تایلند برای میزبانی انجمن گردشگری ASEAN 2018 در چیانگ مای آماده می گردد.

تایلند، میزبان انجمن گردشگری ASEAN در چیانگ مای

تایلند برای ششمین باراست که میزبانی انجمن گردشگری آسه آن (ATF) را برعهده دارد، اما برای اولین بار است که به چیانگ مای برای تبلیغ مقصد ثانویه خود نقل مکان نموده است.

تایلند در تاریخ 22 تا 26 ژانویه 2018، در نمایشگاه و کنوانسیون چیانگ مای (CMECC)، میزبان 37امین انجمن گردشگری آ سه آن (ATF 2018) است.

اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا بیشتر با نام اختصاری آسه آن شناخته می گردد.

این رویداد، بزرگ ترین رویداد گردشگری منطقه آ سه آن است. این انجمن سالانه در میان 10 کشور آ سه آن برگزار می گردد. تایلند میزبان این رویداد برای ششمین بار است، اما برای اولین باراست که آن را به چیانگ مای می آورد و هدف آن تبلیغ سیاست های مقصد دوم گردشگری خود چیانگ مای، ایجاد شغل های بیشتری در مناطق روستایی، توزیع بهتر درآمد گردشگری و برجسته کردن ارتباطات تایلند با کشورهای غربی منطقه مکونگ بزرگ است.

آقای یوتاساک، مدیر اداره گردشگری تایلند گفت:

سال جاری ما افتخار می کنیم که برگزارنماینده انجمن گردشگری آ سه آن هستیم. ما مسرور هستیم که به صورت قدرتمند با مجموعه ای از محصولات تایلندی در کمپین Visit ASEAN@50 شرکت می کنیم.

ATF تنها فرصت سالانه برای بخش های عمومی و خصوصی صنعت گردشگری و همچنین گردشگری آ سه آن است تا با هم به بحث و مصاحبه در خصوص مسائل و روند صنعت گردشگری آسه آن بپردازند.

رویدادهای این یک هفته شامل؛ جلسات وزرای گردشگری آ سه آن و سازمان های گردشگری آن ها، گروهای بخش خصوصی که ارائه دهنده هتل های آ سه آن، رستوران ها، آژانس های مسافرتی، اپراتورهای تور و شرکت های هواپیمایی است. ملاقات دو جانبه ای نیز با شرکایی مانند روسیه، چین، ژاپن، هند و کره جنوبی برگزار می نمایند. سال جاری برای اولین بار یک جلسه با وزرای چین نیز برگزار خواهد شد.

با تور تایلند سفر کنید
منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 179

به "تایلند، میزبان انجمن گردشگری ASEAN در چیانگ مای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند، میزبان انجمن گردشگری ASEAN در چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید