تور ارزان قطر: ایرباس A350 به وسیله قطر ایرلاینز برای اولین بار به یونان می آید

به گزارش ایران عکس، قطر ایرلاینز برای اولین بار ایرباس A350 را به یونان می آورد.

تور ارزان قطر: ایرباس A350 به وسیله قطر ایرلاینز برای اولین بار به یونان می آید

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

شرکت هواپیمایی قطر ایرلاین، برنده جایزه دنیای شرکت های هواپیمایی، دیروز هواپیمای پیشرفته ای را در راستا دوحه-آتن راه اندازی کرد.Qatar Airways برای توسعه برنامه های شرکت خود در کوشش است تا در ماه مارس سرویس مستقیم به تسالونیکی واقع در یونان را، راه اندازی کند.

قطر ایرلاینز اعلام نمود:

قطر ایرویز اولین هواپیمایی است که تا به امروز هواپیمای ایرباس A350 را به یونان می آورد. این شرکت سرویس های سه روزه فعلی خود به آتن را به روز می نماید و در روز دوشنبه از یک مدل فوق مدرن A350 برای پروازهای آتن استفاده می نماید.

رئیس هیئت مدیره گروه هواپیمایی قطر و معاون ارشد آن آقای اکبر آل بیکر، گفت:

ما بسیار افتخار می کنیم که اولین شرکت هواپیمایی هستیم که ایرباس A350 را به یونان می آورد. آتن یک مقصد کلیدی در شبکه اروپایی ما است و ما خوشحالیم که بتوانیم مسافران مان را با آسایش به همراه یکی از پیشرفته ترین فناوری ها در آسمان به مقصد یونان بفرستیم. خبرهای خوب تری برای بازار یونان در اواخر سال جاری با ارائه خدمات مستقیم به تسالونیکی در راه است؛ و مسافران فرصت بیشتری برای کشف این کشور باشکوه خواهند داشت.

قطر ایرلاینز، مشتری ایرباس A350 در ماه ژانویه سال 2015 است. این شرکت بیشترین مشتری این نوع هواپیما نسبت به هر شرکت هواپیمایی دیگر در دنیا است و در حال حاضر 22 هواپیمای A350 را در سراسر شبکه دنیای خود به مقصدهای آدلاید، بروکسل، ژنو، سنگاپور و توکیو می فرستند. قطر ایرویز اولین هواپیمایی بود که هواپیمای A350 را به آمریکا و استرالیا برد. این شرکت هواپیمایی به زودی مشتری مدل پیشرفته تری مانند A350-1000 خواهد بود.

هواپیمای ایرباس A350 دارای 283 جایگاه، شامل 36 جایگاه در کلاس کسب و کار و 247 جایگاه در کلاس مالی است. با توجه به کابین فوق العاده بزرگ آن، مسافران در کابین ها راحتی بی نظیری در هر دو کابین کسب و کار و مالی تجربه می نمایند. در کلاس های کسب و کار جایگاه ها به طور کامل مسطح می شوند و در کلاس مالی جایگاه ها بسیار بزرگ و جادار هستند. با استفاده از صفحه نمایش لمسی با وضوح بالا و عملکرد صفحه نمایش دوگانه که امکان مشاهده هم زمان را فراهم می نماید، مسافران می توانند از تفریح های بی شماری استفاده نمایند مانند استفاده از سیستم های تفریح Oryx One و بعلاوه سرویس Wi-Fi که به اینترنت متصل می گردد.

قطر ایرلاینز در ماه مارس پروازهای بدون توقف به مقصد تسالونیکی، مقصد دوم خود در یونان، راه اندازی می نماید. سرویس چهار بار در هفته بین دوحه و تسالونیکی به وسیله یک هواپیمای ایرباس A320 با 12 جایگاه در کلاس کسب و کار و 132 جایگاه در کلاس مالی اداره خواهد شد.

قطر ایرویز به وسیله فرودگاه بین المللی Hamad، مسافران یونان را به بیش از 150 مقصد متصل می نماید و بعلاوه پروازهای مستقیم خو را در شبکه دنیای به بیش از 150 مقصد در سراسر شش قاره افزایش می دهد.

شرکت هواپیمایی به عنوان بخشی از برنامه های توسعه پایدار خود، به تازگی خدمات خود را به چیانگ مای در تایلند و سن پترزبورگ در روسیه راه اندازی نموده است و در سال 2018 راستاهای هیجان انگیزی از جمله پنانگ، مالزی، کانبرا، استرالیا، کاردیف و ولز را شروع می نماید.

این شرکت هواپیمایی دنیای، به تازگی جایزه معتبر دنیای هواپیمایی Skytrax 2017 که در نمایشگاه هوایی پاریس برگزار گردید، دریافت نموده است. این چهارمین بار است که قطر ایرویز به عنوان برترین خط هوایی دنیا شناخته شده است. حامل های ملی قطر علاوه بر انتخاب برترین هواپیمایی به وسیله مسافران از سراسر دنیا جوایزی از جمله جایزه برترین هواپیمایی در خاورمیانه، برترین کلاس کسب و کار در دنیا را دریافت نموده است.

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1918

به "تور ارزان قطر: ایرباس A350 به وسیله قطر ایرلاینز برای اولین بار به یونان می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان قطر: ایرباس A350 به وسیله قطر ایرلاینز برای اولین بار به یونان می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید