ترفند پرسپولیس برای حفظ ستاره اش جواب نداد؟

به گزارش ایران عکس، میلاد سرلک پس از پوشیدن پیراهن پرسپولیس در دو فصل اخیر توانست نظر دراگان اسکوچیچ را نیز به خود جلب کند تا در تمام اردوهای چند سال اخیر به یکی از بازیکنان مهم تیم ملی ایران تبدیل شود.

ترفند پرسپولیس برای حفظ ستاره اش جواب نداد؟

سرلک با وجود مصدومیت هایی که در اردوهای تیم ملی ایران متحمل شد باز هم مد نظر کادر فنی تیم ملی و پرسپولیس بود تا تأثیر مثبت خود را در صعود به جام جهانی و همچنین قهرمانی با سرخپوشان در لیگ برتر بیستم نشان دهد.

نمایش ایده آل این بازیکن باعث شده تا سرلک با پیشنهادتی از امارات، قطر و دو کشور اروپایی روبرو شود تا تمدید قراردادش با پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. او که با تماس های مکرر مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد و همچنین افزایش دو برابری رقم قرارداد امسال خود روبرو شده است اولویت خود را لژیونر شدن گذاشته است.

سرلک در اقدامی عجیب به سه شرکت معتبر مجوز داده تا پیشنهادات خارجی او را بررسی کنند تا در صورت امکان بتواند فوتبال خود را در سال برگزاری جام جهانی در کشورهای دیگر دنبال کند.

هافبک ملی پوش پرسپولیس در حالی مجوز لازم برای مذاکره با باشگاه های خارجی را به این شرکت ها داده است که رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان همچنان خوشبین به تمدید قرارداد اوست و نگرانی بابت رفتن سرلک از پرسپولیس ندارد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2079

به "ترفند پرسپولیس برای حفظ ستاره اش جواب نداد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفند پرسپولیس برای حفظ ستاره اش جواب نداد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید