تشکیل باشگاه طرفداران در تمام رشته ها اولویت وزارت ورزش و جوانان است

به گزارش ایران عکس، وزیر ورزش و جوانان گفت: تشکیل باشگاه طرفداران در تمام رشته ها از اولویت های وزارت ورزش و جوانان است.

تشکیل باشگاه طرفداران در تمام رشته ها اولویت وزارت ورزش و جوانان است

سیدحمید سجادی گفت: هویت بخشی به ورزش هدف مهم وزارت ورزش و جوانان است که در این زمینه تشکیل باشگاه طرفداران در تمام رشته ها از اولویت های وزارت ورزش و جوانان است که باید مورد توجه واقع گردد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: استان اردبیل در ورزش های قهرمانی و همگانی کشور توانسته به موفقیت های چشمگیری در توسعه ورزش دست یابد که این موضوع باید مورد توجه مسئولان ورزشی استان اردبیل قرار گیرد. بعلاوه در این زمینه خاستگاه قهرمانان در ورزش های قهرمانی و همگانی کشور باید در توسعه ورزش مورد توجه باشد.

او با اشاره به اجرای پروژه های ورزشی در استان اردبیل می گوید: بازسازی و احیای این مجموعه ها با همکاری دستگاه های مربوطه در دستور کار است و برنامه ریزی شده تا بتوانیم به تمام اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

سجادی گفت: غنی سازی ورزش کشور با حرکت تخصصی محور و فرهنگ سازی مناسب مسابقات باشگاهی در سطح کشور نیازمند توسعه و توسعه است که در این زمینه حمایت از تمام فدراسیون ها برای ارتقا و توسعه ورزش کشور مورد توجه است که باید برنامه های اساسی در این زمینه اجرا گردد.

به گفته او، سیاست های وزارت ورزش با حمایت قاطعانه از فدراسیون فوتبال و تیم ملی و کادر فنی می تواند حضور تیم ملی فوتبال را در جام جهانی پیش رو را رقم بزند و در راستای استعدادیابی و پرورش نیروهای مستعد بسترهای لازم را فراهم کند که در این زمینه توسعه ورزش های باستانی و زورخانه ای و ورزش جانبازان با تخصیص اعتبارات در دستور کار قرار گرفته است.

سجادی گفت: نگاه ویژه ای به حوزه ورزش و جوانان به وسیله دولت وجود دارد که اعتبارات خوبی سال جاری در بودجه دولتی و مجلس برای ورزش در نظر گرفته شده و 27 صدم درصد از مالیات برای توسعه و پیشرفت ورزش در نظر گرفته شده که 20 صدم درصد سهم جوانان در رشته های مختلف ورزشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وزیر ورزش و جوانان می گوید: مسابقات لیگ کشوری جایگزین مناسبی برای مسابقات قهرمانی کشور است که در این زمینه در پی استفاده بهینه ورزشکاران هستیم.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2142

به "تشکیل باشگاه طرفداران در تمام رشته ها اولویت وزارت ورزش و جوانان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل باشگاه طرفداران در تمام رشته ها اولویت وزارت ورزش و جوانان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید