تغییر فرمول قیمت گذاری خودرو باید برای حذف دلال ها باشد

به گزارش ایران عکس، رئیس شورای رقابت با اشاره به فرمول مشخص شده توسط شورای رقابت گفت: در آخرین جلسه با وزیر صمت به جمع بندی ها رسیدیم. باید در قسمت تقاضا محدودیت های زیادی اعمال گردد تا مصرف کننده نهایی خریدار باشد.

تغییر فرمول قیمت گذاری خودرو باید برای حذف دلال ها باشد

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران، رضا شیوا رئیس شورای رقابت در بخش خبری 21 شبکه یک سیما اظهار کرد: در روش قبلی قیمت گذاری وزیر صمت وقت نامه ای را زدند و ما را از سیستم قیمت گذاری خارج کردند.

وی ادامه داد: اما در شیوه جدید از ما پیشنهاد خواستند و ما نیز قیمت ها را پیشنهاد دادیم، از بهمن ماه قیمت خودرو در کارخانه تغییر نکرد و تنها دلالان و کاسبان قیمت سازی کردند.

شیوا بیان نمود: از قوه قضائیه می خواهیم وارد بازار خودرو شده و سروسامانی به بازار بدهد. به جد به دنبال افزایش منطقی قیمت خودرو هستیم.

او به فرمول مشخص شده توسط شورای رقابت اشاره نمود و گفت: در آخرین جلسه با وزیر صمت به جمع بندی ها رسیدیم. باید در قسمت تقاضا محدودیت های زیادی اعمال گردد تا مصرف کننده نهایی خریدار باشد.

شیوا ادامه داد: بر اساس ماده 5 اصل 44 قانون اساسی شورای رقابت مسئول مشخص قیمت خودرو بوده است. امیدواریم قیمت خودرو در بازار با قیمت گذاری شورای رقابت شکسته گردد.

شیوا ابراز کرد: احتمال کاهش 30 تا 40 درصدی قیمت خودرو در بازار با مشخص قیمت منطقی در بازار امکان پذیر است.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1024

به "تغییر فرمول قیمت گذاری خودرو باید برای حذف دلال ها باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر فرمول قیمت گذاری خودرو باید برای حذف دلال ها باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید