توسعه گردشگری خوراک در چارچوب غذاهای سنتی

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با بیان اینکه slow food یا غذای آرام از منظر آرامش بخشی قابل توجه است، گفت: اگر می خواهیم این سبک از گردشگری خوراک را توسعه دهیم، حتما باید در چارچوب غذاهای سنتی باشد.

توسعه گردشگری خوراک در چارچوب غذاهای سنتی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه گرفتن ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران ، حسین زارع صفت امروز در نخستین سمینار گردشگری خوراک با رویکرد slow food، با بیان اینکه آرامش گمشده جامعه امروز بشری است، اظهار کرد: کسانی در صنعت گردشگری پیروز هستند که یا جریان سازی می نمایند یا جریان ها را شناسایی و خود را با این جریان ها همراه نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی تاکید نمود: امروزه در بسیاری از مناطق جهان نه تنها غذا، جزیی از خدمات گردشگری محسوب می گردد بلکه خود به تنهایی تبدیل به یک جاذبه گردشگری شده است.

وی اعلام کرد: در جهانی مدرن بازگشت به طبیعت و خویشتن مطرح است. معنویت، آرامش، هویت و میراث به عنوان رویکردهای جدید بشر مورد توجه اندیشمندان و نخبگان اجتماعی قرار گرفته است، لذا بازگشت به طبیعت سیر جدیدی است که جلوه های مختلف طبیعت را به نمایش می گذارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 724

به "توسعه گردشگری خوراک در چارچوب غذاهای سنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری خوراک در چارچوب غذاهای سنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید