توصیه مربی ترکیه ای به مدافع تیم ملی ایران، از تیم من به اروپا برو

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم فوتبال ترابوزان اسپور بعد از سه سال حضور در این تیم، به انتها کارش رسیده است و قصد ندارد قراردادش را با ترابوزان تمدید کند. حسینی که گفته می گردد از روسیه و قطر پیشنهاد دارد، اخیراً با یک پیشنهاد وسوسه کننده دیگر از ترکیه روبرو شده است.

توصیه مربی ترکیه ای به مدافع تیم ملی ایران، از تیم من به اروپا برو

آنال کارامان سرمربی تیم فوتبال گُزتپه که سابقه کار با حسینی در تیم ترابوزان را هم دارد، از مدافع ایرانی درخواست نموده است که فصل بعد پیراهن تیمش را بپوشد و از گزتپه راهی تیم های اروپایی گردد.

سایت فوتواسپور ترکیه در این ارتباط نوشته است: مجید حسینی و عبدالغدیر پارماک که ترابوزان را ترک کردند، با آنال کارامان دیدار می نمایند. حسینی که دفاع غیر قابل تغییر ترابوزان بود، موفقیت بزرگی با اونال کارامان داشت. بسیاری از تیم ها از جمله سمپدوریا ایتالیا به بازیکن ایرانی ترابوزان پیشنهاد دادند. عبدالغدیر هم مشتریانی از ایتالیا و اسپانیا داشت. با این حال حسینی و عبدالغدیر شانس خود را برای رفتن به اروپا با عبدالله آوچی سرمربی ترابوزان از دست دادند. هر دو بازیکن تصمیم گرفتند ترابوزان را ترک نمایند.

این سایت در ادامه گزارش خود آورده است: کارامان به حسینی گفت به گزتپه بیایید و قرارداد یک ساله امضا کنید. با عملکردی که در خاتمه فصل نشان می دهید می توانید به تیم موردنظرتان در اروپا بروید. من می خواهم با شما کار کنم اما باید با رئیس باشگاه صحبت کنید. بیایید تا با هم کار کنیم. اگرچه حسینی پیشنهادی از تیم باشاک شهیر هم دریافت نموده است اما او مورد استقبال گرم باشگاه گزتپه نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1686

به "توصیه مربی ترکیه ای به مدافع تیم ملی ایران، از تیم من به اروپا برو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه مربی ترکیه ای به مدافع تیم ملی ایران، از تیم من به اروپا برو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید