فراوری آزمایشی مدل ارزان آیفون SE 3

به گزارش ایران عکس، شرکت اپل یک مدل آیفون ارزان در قالب سری SE فراوری می نماید و تا به امروز این شرکت دو مدل ازین سری را روانه بازار نموده است. اکنون انتظار می رود که این غول فناوری آمریکایی نسل سوم این سری را در سال آینده میلادی عرضه کند.

فراوری آزمایشی مدل ارزان آیفون SE 3

به گزارش خبرنگاران، طبق آخرین اخبار منتشر شده، آیفون SE 3 اپل قرار است به زودی وارد فاز فراوری آزمایشی گردد. بعلاوه گزارش شده است که چندین فروشنده اکنون در حال آماده سازی برای ارسال قطعات برای مدل آینده سری آیفون SE هستند.

بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می رود که آیفون SE 3 اپل با صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina HD LCD عرضه گردد. این گوشی بعلاوه دارای دکمه Home است که سنسور اثر انگشت نیز در آن تعبیه شده. این دستگاه احتمالا آخرین گوشی هوشمند اپل خواهد بود که مجهز به صفحه نمایش LCD و دکمه Home است.

انتظار می رود این دستگاه از پردازنده A15 اپل به همراه 3 گیگابایت رم استفاده کند در حالی که نسخه پلاس دارای 4 گیگابایت رم خواهد بود. این چیپست بعلاوه از اتصال 5G به گوشی پشتیبانی می نماید. پنل پشتی گوشی تنها یک دوربین دارد. این دوربین، یک سنسور 12 مگاپیکسلی با ویژگی های بهبود یافته عکاسی وجود خواهد بود.

جی پی مورگان در برآورد اخیر خود می گوید که این آیفون SE تازه می تواند نزدیک به 1.4 میلیارد کاربر تلفن های اندرویدی پایین رده تا میان رده و حدود 300 میلیون از کاربران قبلی مدل آیفون را به خود جذب کند. برآورد ها نشان می دهد که فروش آیفون SE در سال اقتصادی 2022 بالغ بر 30 میلیون دستگاه باشد. در حالی که براساس این برآورد ها انتظارات فروش سالانه آیفون به 250 میلیون دستگاه افزایش یافته است که 10 میلیون بیشتر از امسال میلادی است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1934

به "فراوری آزمایشی مدل ارزان آیفون SE 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری آزمایشی مدل ارزان آیفون SE 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید