توییتر نتوانست پیغام های منتشر شده را طولانی کند

به گزارش ایران عکس، یکی ازمهم ترین اقداماتی که توییتر در سال های گذشته انجام داد، آن بود که تصمیم گرفت محدودیت تایپ کاراکتر را از 140 به 280 کاراکتر افزایش دهد.

توییتر نتوانست پیغام های منتشر شده را طولانی کند

به گزارش خبرنگاران، توییتر یکی از آن دسته از شبکه های اجتماعی است که همواره توسط کاربران برای انتقال و انتشار مفاهیم و پیغام های کوتاه بکار برده می گردد. حالا توییتر به تازگی اعلام نموده است افزایش محدودیت تعداد کاراکترهای ممکن در هر پیغام تاثیر چندانی در طول پیغام های به اشتراک گذاشته شده بر روی این پلتفرم نداشته است و تنها یک درصد از توییت ها با 280 کاراکتر نوشته و منتشر شده است این در حالیست که 12 درصد پیغام ها نیز بیش از 140 کاراکتر بوده است. در هر صورت به نظر می رسد بر اساس این آمار و ارقام ارائه داده شده از سوی توییتر، همچنان میزان زیادی از کاربران ترجیح می دهند پیغام های کوتاه زیر 140 کاراکتر را در پلتفرم این شبکه اجتماعی ارسال نموده و با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

سال گذشته بود که توییتر تصمیم گرفت به درخواست خیل عظیمی از کاربرانش، قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود بیفزاید که به واسطه آن، کاربران می توانستند پیغام های طولانی تری را بنویسند و منتشر نمایند و به عبارتی دیگر، محدودیت تعداد کاراکترهای آن از 140 به 280 کاراکتر تغییر و افزایش پیدا کرد.

محدودیت 140 کاراکتری در هر توییت موجب شده بود کاربران بسیاری از تعداد بسیار کم کاراکترهای قابل انتشار و ارسال ناراضی باشند. چراکه در برخی زبان ها هر کلمه تعداد کاراکترهای متفاوتی دارد. انتشار نتایج تحقیقاتی که توییتر انجام داده بود نشان داد که تقریبا اغلب زبان های موجود در زمان استفاده از توییتر با مشکل محدودیت کاراکتر روبه رو می شوند. بعنوان مثال، در شماری از زبان ها نظیر چینی، ژاپنی و کره ای می توان تقریبا دو برابر اطلاعات را با یک کاراکتر انتقال داد، این در حالیست که در زبان هایی نظیر ایتالیایی، انگلیسی و اسپانیایی چنین قابلیتی امکان پذیر نیست. برای مثال تنها 0.4 درصد از توییت های ژاپنی به محدودیت 140 کاراکتری رسیده اند؛ اما در مورد زبان انگلیسی، بیش از 9 درصد از توییت ها با 140 کاراکتر منتشر شده اند. توییتر محدودیت 140 کاراکتری را یکی از اصلی ترین عواملی می داند که باعث ناامیدی کاربران شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 84

به "توییتر نتوانست پیغام های منتشر شده را طولانی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر نتوانست پیغام های منتشر شده را طولانی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید