تیموری: پیشنهادات باید متناسب با شأن ایران به کشورهای مسلمان عرضه گردد

به گزارش ایران عکس، تهران (پانا) - جلسه کمیته تخصصی آموزش کمیسیون ملی آیسسکو با حضور میترا تیموری، دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو برگزار گردید.

تیموری: پیشنهادات باید متناسب با شأن ایران به کشورهای مسلمان عرضه گردد

به گزارش روابط عمومی مدارس خارج از کشور، میترا تیموری، دبیر کل کمیسیون ملی آیسسکو در شروع جلسه که در تاریخ 7 اردیبهشت 1400 برگزار گردید اظهار امیدواری کرد کمیسیون ملی آیسسکو، با حضور ثابت و فعال همه اعضاء کمیته های تخصصی، همانند همواره بتواند در همه زمینه های علمی، فرهنگی و آموزشی در دنیا اسلام بدرخشد.

در این جلسه عبد الکریم صادق دوست، رئیس گروه کمیسیون ملی آیسسکو گزارشی از چهل و یکمین اجلاس شورای اجرایی آیسسکو را که در روزهای 10 و 11 فروردین ماه توسط آیسسکو، به صورت مجازی برگزار گردیده بود به اعضا ارائه کرد.

در ادامه جلسه، پیشنهادات سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در مورد گنجاندن نظریه فطرت گرایی توحیدی در برنامه درسی کشورهای اسلامی و نیز معرفی جشنواره بین المللی فیلم رشد به سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی دنیا اسلام، آیسسکو، جهت ارائه به کشورهای مسلمان و جلب مشارکت آنان، در قالب دو پیشنهاد، توسط نماینده آن سازمان تبیین شد و سپس مورد گفتگو و نقد و آنالیز اعضا نهاده شد.

در سرانجام این جلسه، میترا تیموری با بیان اینکه ضروری است این پیشنهادات به صورت تخصصی و با در نظر دریافت همه جوانب آن در کمیسیون ملی آیسسکو مطرح گردد گفت: برای موفقیت در ثبت این پیشنهادات در آیسسکو باید کوشش کنیم تا آنها را در قالب بسته های فاخر و جذاب، متناسب با شأن جمهوری اسلامی ایران به کشورهای مسلمان عرضه کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1639

به "تیموری: پیشنهادات باید متناسب با شأن ایران به کشورهای مسلمان عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیموری: پیشنهادات باید متناسب با شأن ایران به کشورهای مسلمان عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید